Devam Ediyor
Good Trouble

Genel Bakış

Callie ve Mariana Foster, Los Angeles'taki genç yetişkin yaşamlarının bir sonraki aşamasına başladı.

Bu dizi özeti yabancıdizi yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
Türü: Dram, Komedi, Romantik
Ülke
US
Süre
42 dk
Takipçiler
515
IMDb Puanı
6.6
Yapım Yılı
2019
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Good Trouble fragmanını izle
2019
j a l l y
j a l l y
2 hafta önce

lan yeni sezon gelmiş haberim yok

Esra
Esra
2 gün önce

günaydın

Dilara Narin
Dilara Narin
3 ay önce

admin yeni bölüm gelmeyecek mi? ☹️((((((

@orpheus
3 ay önce

yeni bölüm ne zaman yayınlanacak?

Ben Bişe Bilmom
Ben Bişe Bilmom
6 ay önce

daha ilk bölümde 2 kere kamyonu devirdim. 2. bölüm kaldıramam.

ƁERAT
ƁERAT
2 ay önce

ne kamyonu la iki saat bunu düşündüm gerçek kamyondan mı bahşediyor acaba diye

Ben Bişe Bilmom
Ben Bişe Bilmom
2 ay önce

ben de ikizler burcuyum, yan yana gelelim 4 kişi olalım.

ƁERAT
ƁERAT
2 ay önce

ZİHNİN BUNA HAZIR MI KANKA BEN DE 2 DEĞİL Bİ 6 KİŞİ VAR GİBİ HER AN ARTABİLİR DEDFGHJKVGHJ

burnugzljughead
burnugzljughead
7 ay önce

herkes sapık falan diyip durmuş diziye, evet öyle sahneler var çoğu dizi de olduğu gibi ama onun dışında gayet güzel konulardan bahseden ve anlamlı dersler veren bi dizi izleyin derim👍

@noramikaelson
7 ay önce

yorumlar homofobik kayniyo

TolgacaN ( ErŞaN Kunerİ )
TolgacaN ( ErŞaN Kunerİ )
2 ay önce

napım ibnelere destekmi verim mk :D

@patiayak127
7 ay önce

dizideki favori şipin junon

@biyolog23
8 ay önce

yorumlara baktım izledim midem kalktı uzak durun

@biyolog23
8 ay önce

resmen sapkınlık izlemeyin uzak durun şu zihniyetlerden

LilithMorningstar
LilithMorningstar
6 ay önce

senin zihniyetindeki duraklamanın sebebi bizler değilizki

TolgacaN ( ErŞaN Kunerİ )
TolgacaN ( ErŞaN Kunerİ )
4 ay önce

lilit senin için yrak yaratıldı amckları birbirine sürtmekten ne anlıyorsun ki :D

LilithMorningstar
LilithMorningstar
4 ay önce

ne malsın amk feminen kişiliğini sevdiğim için nickimi lilith koydum yorumunda senin gibi

TolgacaN ( ErŞaN Kunerİ )
TolgacaN ( ErŞaN Kunerİ )
3 ay önce

lilit bebnim skimin şerefi var senin o basit amcga asla girmez ugraşma oakaşar kitapsız :D

LilithMorningstar
LilithMorningstar
3 ay önce

o kadar cahil cühela bi insansınki seninle konuşmam bitmiştir

@foreverose
1 yıl önce

guzel gidiyor

gül
gül
1 yıl önce

önceki dizisi olan 'the fosters' da gelsin lütfen siteye

@patiayak127
7 ay önce

bu benim en iyi bulduğum site ve fosterları başka siteden izlemek zorunda kaldım

Eyluluzno
Eyluluzno
1 yıl önce

dizi bence mükemmel her karektere ayrı ayrı önem verilmesi çok güzel

@gizemli26
1 yıl önce

bu yıl yeni bölüm çıkıcak inş

Mj
Mj
1 yıl önce

The fosters ın devamı olmalı

@jasminaa
1 yıl önce

bayılıyorumm bence izlenmeli,keyifli 😌

@nidaekmekci
2 yıl önce

3. sezon ne zaman geliyor bilen,duyan var mı?

@odbikey
2 yıl önce

15 Ocak

@goodmood
1 yıl önce

16 ocak oldu .... sayfayı yenileyelip duralım bakalım

efe göklerde şu an
efe göklerde şu an
1 yıl önce

1 şubat'tan selamlar :'D

@aysuda
1 yıl önce

8 şubattan seaaaa

Esra
Esra
1 yıl önce

19 marttan selamlarrrr aga

@oswinoswaldxx
2 yıl önce

Çok güzel bir dizi her konuya değiniyor. cinsiyetçilik homofobiklik vs. . Eğer sizde bunlardan biriyseniz beğenmemeniz normaldir.

@eyllzengn31
1 ay önce

saplaa

Khanharun
Khanharun
2 yıl önce

Dizide işlenen sapıkınlıklara 2 bölüm dayanabildim...Bunu insanlara tercihmiş yok secimmiş..Yok saygı duymalıymış diye yediren yutturan bir dizi.Benim ne midem ne aklım kaldırdı bu kadarına pes...Rezil kepaze bir dizi.

@edizza
1 yıl önce

@lalakbra
4 ay önce

Benim midem de sizin gibi gerçek sapıkları almıyor keşke bu dizidekilerim çeyreği olabilsen.

Viç
Viç
2 ay önce

Herkesin cinsel istekleri vardır ve kendi hayatları vardır aşk dizilerinde zaten cinsellik olur, izleme defol git burada mal mal yorum yapma

selin
selin
2 yıl önce

👍🏻

Yekkk
Yekkk
2 yıl önce

Efsane bir dizi izleyin kesinlikleeee😍

Second Tab
Yukarı Çık