Final Yaptı
Hakan: Muhafız - The Protector

Genel Bakış

Netflix'in ilk türk dizisi Hakan: Muhafız herkes gibi bizi de çok heyecanlandırdı. The Protector ismiyle yayınlanan dizide; Çağdaş dünyasının sırrını, eski bir düzen ile bağlantılı olduğunu öğrendiğinde, İstanbul'u korumakla görevli genç bir dükkân sahibi olan Muhafız Hakan'ın destansı macerası anlatılıyor. Dizi türkçe dilinde yayınlandı ve birçok dilde dublaj ve altyazılı olarak izleyici ile buluştu.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Ülke
TR
Süre
60 dk
Takipçiler
11575
IMDb Puanı
7.9
Yapım Yılı
2019
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Hakan: Muhafız - The Protector fragmanını izle
2019
Bölüm 1
14 Aralık 2018
Bölüm 2
14 Aralık 2018
Bölüm 3
14 Aralık 2018
Bölüm 4
14 Aralık 2018
Bölüm 5
14 Aralık 2018
Bölüm 6
14 Aralık 2018
Bölüm 7
14 Aralık 2018
Bölüm 8
14 Aralık 2018
Bölüm 9
14 Aralık 2018
Bölüm 10
14 Aralık 2018
Bölüm 1
26 Nisan 2019
Bölüm 2
26 Nisan 2019
Bölüm 3
26 Nisan 2019
Bölüm 4
26 Nisan 2019
Bölüm 5
26 Nisan 2019
Bölüm 6
26 Nisan 2019
Bölüm 7
26 Nisan 2019
Bölüm 8
26 Nisan 2019
Bölüm 1
09 Temmuz 2020
Bölüm 2
09 Temmuz 2020
Bölüm 3
09 Temmuz 2020
Bölüm 4
09 Temmuz 2020
Bölüm 5
09 Temmuz 2020
Bölüm 6
09 Temmuz 2020
Bölüm 7
09 Temmuz 2020
@izdi
2 gün önce

iğrenç ötesi bir dizi istanbulun tarihi hakkında bilgisiz olanlar bilgi amaçlı izleyebilir

kontolaf29
kontolaf29
2 gün önce

favori sezonum 3 oda TANER ÖLMEZ olduğu için

BAY GEZGİN
BAY GEZGİN
6 gün önce

Askerdeyken iyi izleniyordu şimdi açmıyorum 2.sezonda bıraktım

@sabri
1 hafta önce

DİZİ ÇOK GÜZEL AMA FİNAL BERBAT OLMUŞ

@snmsnm
1 hafta önce

cok fazla uzatilmis 2 sezonda bitebilcek bir diziydi.

Recep Ecer
Recep Ecer
1 hafta önce

harika

Recep Ecer
Recep Ecer
1 hafta önce

dizi çok güzel beğendim

Recep Ecer
Recep Ecer
1 hafta önce

on numara dizi

Atiba BJK
Atiba BJK
1 hafta önce

İyi zamanları var bozduğu zamanlar var ama izlenir

@anarsistpanda
2 hafta önce

bazıları göklere çıkarmış, bazıları yerin dibine sokmuş. bence ne mükemmel ne kötü, eğlenceli, güzel, genel itibarıyla akıp giden bir dizi. netflixin ilk türk dizisi olması sebebiyle bile izlenir.

eeffss
eeffss
2 hafta önce

bütün sezonları izledim ilk sezon güzeldi hikayeyi güzel başlatıyorlar ama çok kötü işliyorlar. sonu bile tatmin edici değildi

MilfHunter
MilfHunter
2 hafta önce

Akıl sağlını kaybet.

GoLGe_1
GoLGe_1
1 ay önce

harika dizi

kadir.ornr
kadir.ornr
1 ay önce

izleyin mük

@bidiziciece03
1 ay önce

ertelemeyi bıraktığım gün izlicem

@mehmtsedanur
1 ay önce

tarihe bayılırım mükemmel ve ötesi bir dizi 🤗

@ogulcaniye
1 ay önce

Gerçekten beğenmeyenleri anlamıyorum izlemeyen kendi kaybeder bu kadar diyorum 10/10

Goddess Pele
Goddess Pele
1 ay önce

bazen saçmalıyo ama genel olarak güzel bu yönden riverdale gibi fdkvşdvk

Skz için yaşıyorum
Skz için yaşıyorum
1 ay önce

İlk sezonları belki izlenir ama saçma

Abdulhamit Özen
Abdulhamit Özen
1 ay önce

Dizinin 4. Sezonu en iyi sezondur bence . Keşke geçmişte daha fazla dursaydı . Harunun zamanında geçse dizi çok iyi olurdu . Yani ilk Muhafız zamanında geçen bir dizi çekseler bundan kat ve kat daha iyi olur bence .

Abdulhamit Özen
Abdulhamit Özen
1 ay önce

2 yorumuma da dislike atan denyo kim görüş belirtmekte suç oldu galiba

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Anonim.
Anonim.
1 ay önce

izleyin izleyin izlemeye değer hacılarım

Anonim.
Anonim.
3 hafta önce

whatt? niye dislike attınız o kadar kötü mü tamam 1 ve 2. sezon güzel ama sonlarına doğru biraz saçmalıyor olabilir.

Winnie
Winnie
1 ay önce

evet çok geç başladımm😤

@abcd1434
1 ay önce

Dizi çəkilməyə devem ediyo mu final mi

@abcd1434
1 ay önce

Avil cevap verin son bölümdeyim evet final yazıyo ama uzun zamandır yüklenmemiş

@srynaz
1 ay önce

Final yaptı

Whodafuckizdubhead
Whodafuckizdubhead
1 ay önce

bu çok ciddi bir sorudur izlenir mi kuzenim manyak gibi izle diyor türk yapımı olduğu için bilemedim zaman harcamaya değer mi atiye gibi mi

Aysegulisteaq
Aysegulisteaq
1 ay önce

izle bence çok güzel

kratos0066
kratos0066
1 ay önce

dziyi ilk açtığımda sabaha kadar izlemiştim izlenir bence

@aux
@aux
1 ay önce

istanbul aşığı birisi olarak ben bu diziyi çok beğendim ancak eğer yeni başlayacaksanız şunu baştan bilmeli ve kabul etmeniz gerekiyor. dizi içerisinde tutarsızlıklar var ve fantastik bir dünyada geçtiğini kabul ederek, "yav he" diyip geçmeniz gereken bazı olaylar var :d izlediğiniz sahnenin tadını çıkarın kısaca

@zeskup
1 ay önce

sevmedim 4. bölümde bıraktım

ayss
ayss
1 ay önce

ben ilk iki sezonu izledim akıyo dizi. sonra baktım birden 3.sezon geldi ilk bölümünü izledim sarmadı bıraktım sonra baktım bir tane daha sezon çekmişler. yani biraz daha güzel bir planlamayla çok güzel yerler gelebilirdi dizi. batırmışlar 😕

@aux
@aux
1 ay önce

bence 4. sezon için bir şans vermelisin

ayss
ayss
1 ay önce

emin değilim önce elimdekileri bitirmeliyim :)

Abdulhamit Özen
Abdulhamit Özen
1 ay önce

Uzun süre geçmiş ama 4. Sezon en iyi sezon bence izlersen benle aynı fikirde olursun bence

Melankolik Bir Kız
Melankolik Bir Kız
2 ay önce

İzlenebilir. Bazen sıkıcı olsa da genel olarak merak uyandırıyor.

@iamlopez
2 ay önce

Bence izleyin 1. sezonu efsane öbür sezonlarda fena degil izlenir ama ilk sezon bir başka

@beyzafeyza1
2 ay önce

cok sacma biti

dizi _izleyen qızçee
dizi _izleyen qızçee
2 ay önce

daha iyisi olabilirdi ama buda idare eder

@furkooo1903
2 ay önce

bu filmi kaç kez bıraktım bilmiyorum ama güzel bir dizi ve mantık hatası çok ama bu izlenmemesi için bir sebeb değil

@semawnur
2 ay önce

başlasam mı kararsız kaldım?

@ogulcaniye
1 ay önce

başla başlamazsan pişman olursun

aliali
aliali
3 ay önce

aslında guzel dızı ama son bolumu bana cok sacma geldı hıc bısey anlamadım bırı bana anlatabılırmı

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Hakan Durak
Hakan Durak
3 ay önce

İlk bölümü saçma olsa da izlenebilecek bir dizi olmuş. Bunun gibi yerli fantastik dizilere şans verelim ki daha iyileri gelsin🙂

@sunset48
3 ay önce

Başarılı ,gayet güzel 👏🏻

Liovseera
Liovseera
3 ay önce

Diziyi önceden izledim ama izlemek isteyenler için yorum yapim dedim bence izliyin güzeldi

Yusuf Kurt
Yusuf Kurt
3 ay önce

5. sezon geliyor mu

Liovseera
Liovseera
3 ay önce

Hayır final yaptılar

@black00
3 ay önce

Diziyi bitirdim ve düşüncem türklerin dizi ve film işlerinden ellerini çekmesi.

mizahyazarr
mizahyazarr
1 ay önce

Bir konuda katılıyorum ama türklerin oscar adayı ayla ve 7. Koğuştaki mucize filmleri iyiydi dizi olarak ise arka sokaklar ve diriliş Ertuğrul gibi bana göre efsane diziler çekiyor ama sen çal kapımı gibi saçma dizilerde olmazmış çok var Türk sineması daha çok dram romantik ve komedi film ve ya Dizileri çıkıyor her kitle için dizi olmayabiliyor türkiye de ama nedense bu 3 başlık saçma şekilde benzer ve insanın aptal durumuna düşüren filmlerle dolu ama tekrar diyorum Türkiye sineması yeşilçam da iyiydi şimdi ise ara sıra güzel filmler oluyor Dikkat RECEP İVEDİK İYİ FİLMLER ARASINDA YER ALMAZ TAMAMEN İNSANLARI APTAL DURUMUNA DÜŞÜRÜR VE KÖTÜDÜR

*salih
*salih
3 ay önce

diziyi baya önce izlemistm ve dizi başlıyacaklar icn tavsiye ederim başta bende izlemem dedm ama sonra 1 2 bölüm izledikten sonra diziye kapılıyosun .

hatıra srrea
hatıra srrea
3 ay önce

Son sezona bi türlü başlayamadım hiç içimden gelmiyor güzel mi değer mi

@cengizbutsad
3 ay önce

bence en güzel son sezon

hatıra srrea
hatıra srrea
3 ay önce

şimdilik bir ara verdim belki sonra devam ederim ama teşekkürler

@cengizbutsad
3 ay önce

rica ederim

azra
azra
3 ay önce

arkadaslar dizi kotu mu guzel mi karar verin artik ona gore devam edicem ahahsshahsdbashd 😎

Jonas
Jonas
3 ay önce

Kötü dizi değil ama her diziyi beğenen biriysen izle

Nazli'
Nazli'
2 ay önce

Pp hangi diziden azra ?

azra
azra
2 ay önce

buffy the vampire slayer

@ugurekiz99
3 ay önce

6/10 luk dizi 1. ve son sezon idare eder

Mörvless
Mörvless
3 ay önce

Arkadaşlar önyargımı yok edip bir türlü başlayamıyorum kafayı yicem. Başlamak da istiyorum neden böyle anlamıyorum. Fiyasko olduğunu görürsem üzülürüm. Çünkü artık Türk dizi/film sektörü ilerlesin istiyorum.

@ecorciste
3 ay önce

Mutlaka izlenmesi gereken bir dizi çok güzel di

İlkerrr
İlkerrr
3 ay önce

yani en azından denemişler

Tevrat Çakır
Tevrat Çakır
4 ay önce

kurgu berbat,oyunculuk berbat... üzerinde ayetler yazan bir gömlegi içkici,zani,aptal birisine giydirip, kahraman çıkarmyaya çalışmak absürt...imdb puanı milliyetci saikle verilmiş haksız bir puan...bol sevişmeli olmasıda kurguya zıt...sevişmek için dizi yapmışlar...okan yalabıyık hariç hepsinin oyunculugu çöp....yapacagını iş skeyim

Quiet
Quiet
4 ay önce

efektlerde biraz ilerlemeleri ve gerçekten düzgün senaryo yazmaları gerekiyor. tam sarıyor diyorum bir anda düşündürüyor. sizin düşünceniz nedir bilmem ama bence bazen sıkıyormuş gibi geliyor ama hala bırakamadım. 😄

Şevval/Sude
Şevval/Sude
4 ay önce

ilk sezonu izledim ve gayette sevdim ikinci sezonu izledim ve noluyo mk dedim aşırı saçma olaylar oldu üstüne sezon finalini sevemedim 3.sezonun fragmanını izledim ve devam etmedim ediceğimi de sanmıyorum bence boşuna izlemeyin profilimde çok daha iyi diziler var ordan bakabilirsiniz

Second Tab
Yukarı Çık