Devam Ediyor
La Casa De Papel

Genel Bakış

Tarihteki en büyük soyguna hazır olun, Kaybedecek hiçbir şeyleri olmayan her birisi ayrı karaktere sahip sekiz kişiyi gizemli bir adam olan The Professor bir araya getirir. Beş ay boyunca analiz, her adımı hesaplama, her detayı her olasılığı hesaplama, onlarca rehine ve polis gücünü rehin alarak kendilerini İspanya Kraliyet Darphanesine kilitlemeleriyle doruğa çıkar ve bu ölüm kumarı sonunda her şeye ulaşmalarına yada hiçbir şeye sahip olamamalarına neden olacaktır. Money Heist dizisini
Netflix sürümüyle hd kalitede yabancid...Devamını Göster

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Ülke
ES
Süre
70 dk
Takipçiler
44405
IMDb Puanı
8.7
Yapım Yılı
2017
Bölüm 1
02 Mayıs 2017
Bölüm 2
09 Mayıs 2017
Bölüm 3
16 Mayıs 2017
Bölüm 4
23 Mayıs 2017
Bölüm 5
30 Mayıs 2017
Bölüm 6
06 Haziran 2017
Bölüm 7
13 Haziran 2017
Bölüm 8
20 Haziran 2017
Bölüm 9
27 Haziran 2017
Bölüm 12
02 Kasım 2017
Bölüm 13
09 Kasım 2017
Bölüm 1
06 Nisan 2018
Bölüm 2
06 Nisan 2018
Bölüm 3
06 Nisan 2018
Bölüm 4
06 Nisan 2018
Bölüm 5
06 Nisan 2018
Bölüm 6
06 Nisan 2018
Bölüm 7
06 Nisan 2018
Bölüm 8
06 Nisan 2018
Bölüm 9
06 Nisan 2018
tokio ama prison hayranı
tokio ama prison hayranı
22 saat önce

slm uzun aradan sonra ben geldim dizi kapagina bakin profesorun arkasindkailerin hepsi oldu ve onde de profesor var 😃 ufak bir spoiler gibi geldi bana fakat olen kisiler siyah renkli olarak 2ye ayrilmis yani yasamasi = renkli,siyah = olmeleri ya da olen kisilerin siyah kisimlari peofesoru tamamliyor buradan bir teori olusturmaya calistim

Ragnar Jon Snow :D
Ragnar Jon Snow :D
22 saat önce

hepsi yayınlansın baştan başlıcam 😃

@blodreinalyr
22 saat önce

ne kadar bir süre sonra olaylar tekrar etmeye başlasa ve mantık hataları da olsa güzel dizi bence özellikle ilk 2 sezon çok iyiydi

RED ALERT
RED ALERT
1 gün önce

CUMA CUMARTESİ PAZAR PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA TEMPO TEMPO !!! CUMA CUMARTESİ PAZAR PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA TEMPO TEMPO !!!

Kımtak Yartak
Kımtak Yartak
3 gün önce

tırt izlemeyin ha ben boş insanım izlicem diyosanız izleyin

@sumella
2 gün önce

bence boş değil izleyin

@muhammeduzyr
3 gün önce

yavv bizlen taşakmı geçiyorsunuz filmin çekimleri bitmiş daha hala film gelmedi niyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Yasin Özsoy
Yasin Özsoy
3 gün önce

3 Aralık'ta yeni bölümler gelecekmiş ,

Hamit Aytaç
Hamit Aytaç
4 gün önce

hala izlemeyen vr mı😒

Seniminas
Seniminas
2 gün önce

Var neden olmasın knk anamızın karnından izleyip çıkmıyoruz heralde

Dinleyici
Dinleyici
1 gün önce

Cevap baya komikmiş, sakin ben de izlemedim

Belinay Horan
Belinay Horan
5 gün önce

bitince izlerim diye aylardir erteliyorum su diziyi neyse bitsin oyle ilzerim

Eren
Eren
6 gün önce

dizi surukleyici izlenmesini tavsiye ederim bazilari 2. sezondan sonra baydı felan diyor o zaman diziye bi ara verin ve bir sure sonra tekrar izlemeye devam edin.ben oyle yaptim sahsen gayette iyiydi son kisimi merakla bekliyorum

ikramakedist
ikramakedist
2 gün önce

ben de aynen oyle yapıom suan

@mithrandir13
1 hafta önce

bu ne ya

BLIND
BLIND
1 hafta önce

arkadaşlar tam olarak ne zaman gelicek

sarca
sarca
5 gün önce

3 aralık

BLIND
BLIND
1 hafta önce

arkadaşlar tam olarak ne zaman gelicek

Nurbiyavaskizim
Nurbiyavaskizim
1 hafta önce

hadi bakalim son sezona bismillah

ikramakedist
ikramakedist
1 hafta önce

finali asiri mutus olcak deniyo hadi bakalim az kaldi gorelim 9 imdblik finali

YusufDincer54
YusufDincer54
1 hafta önce

Berlin ❤

korsanaa eweet
korsanaa eweet
1 hafta önce

gel artık 2 gözümün çiçegi

Happise
Happise
1 hafta önce

Ya biri bana spoi falan verebilir mi? Kim ölüyor kim kalıyor? Kim kimle beraber kalıyor? Profesör falan ne zaman yakalanıyor? 2. sezona geçtim yeni, spoi verebilir misiniz lütfenn? Yazarsanız spoi butonuna basacağım zaten...

Fatmanur Kaya
Fatmanur Kaya
4 gün önce

Tokyo, Berlin oluyor

Happise
Happise
4 gün önce

Bunları biliyordum ama olsun gene de yazdın teşekkürlerr

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

evim
evim
1 hafta önce

çok güzel

Mathilda
Mathilda
1 hafta önce

o bella ciao ciao ciaoooo

ALii Diyeßiri
ALii Diyeßiri
1 hafta önce

3 Aralık gelsede izlesek

Ragnar Jon Snow :D
Ragnar Jon Snow :D
1 hafta önce

yoRumu begeN !

@benimismisenver
1 hafta önce

Tokyo....

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

korsanaa eweet
korsanaa eweet
1 hafta önce

canım çubuklu makarna çekti

Serkan Çalışkan.
Serkan Çalışkan.
1 hafta önce

çubuklu makarnayı yapan firmanın ateşini körükliyim. sus artık.

korsanaa eweet
korsanaa eweet
1 hafta önce

dsajmdsbmjsa

aspect
aspect
2 hafta önce

🤗mükemmel

★ Jack Sparrow
★ Jack Sparrow
2 hafta önce

çok iddaalı konuşuldu 3 aralıktaki finaliyle ımdb si 9 üzerine çıkacağı söylendi...

@muhammed2001
2 hafta önce

kim dedi bunu :D

ALFAKURT
ALFAKURT
5 gün önce

yorumların her yerde :)

DEVİLS
DEVİLS
2 hafta önce

Güzel dizi 👍

Mathilda
Mathilda
3 hafta önce

bu dizi neden 2 sezon değil diye kendini yırtanlar yeter aq izlemeyin kafanıza silah mı dayadılar 5 sezon izleyeceksin diye al bitiyor işte kına yakarsın

@flowline
3 hafta önce

Ne zaman geliyor

@kirmizisortli
3 hafta önce

3 aralık

ffsert42
ffsert42
3 hafta önce

2 kısım ne ne zaman gelecek 3 aralık diyordular merak etdim.heyecanla bekliyorum

vıç vıç
vıç vıç
3 hafta önce

3 aralik zaten

oppsss
oppsss
3 hafta önce

belki çok istek olursa teen wolf gibi film yaparlar ne derisiniz

@kirmizisortli
3 hafta önce

nasil bittigne bagli biraz da

@derekhaleeee
3 hafta önce

fragman cikmissss kosunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

@solak01
3 hafta önce

bence baya iyi olacak beklyıoruzzz 🤩

yemliha kiraz
yemliha kiraz
3 hafta önce

ya 1. sezonda hadi soygun yaptn 2. sezonda parayı yedin 3 sezon niye

_Felina
_Felina
3 hafta önce

Diziyi izlemedin degil mi? Tamam 3.sezondan itibaren diziinin kalitesi düsüyorda 2.sezonda para yemiyorlarki

yemliha kiraz
yemliha kiraz
3 hafta önce

1. sezonlda soyup 2.sezona kadar olan arada yiolar işte

@nisanurcevik
3 hafta önce

basta guzeldi

Erman öngör
Erman öngör
3 hafta önce

efsane..👍

RED ALERT
RED ALERT
3 hafta önce

heryere baktın benı aradın benı cepten ara ayyyy. oraya buraya suraya baktın benı cepten ara ayyyyyheryere baktın benı aradın benı cepten ara ayyyy. oraya buraya suraya baktın benı cepten ara ayyyyy

@bozohan61
3 hafta önce

Raquel Murillo denen kadın pkk yandaşı cıktıya la amg ispanyadan buraya hüküm veriyor gtmun kenari

@vavaylaa
1 ay önce

3 Aralık'ta son 5 bölüm heyecanla bekliyorum

oppsss
oppsss
1 ay önce

nasıll level atlanır ya

@askin16
1 ay önce

yorum yaparak

Gokboru209
Gokboru209
1 ay önce

Yorumuna beğeni gelince de atlanıyor

Bir Amirkhan hayranı
Bir Amirkhan hayranı
1 ay önce

O zaman beğenelim de bı faydamız olsun

oppsss
oppsss
1 ay önce

teşekkürler

oppsss
oppsss
1 ay önce

teşekkürlerrr

Ozan Saral
Ozan Saral
1 ay önce

Şu son 5 gelsede izlesek neler oldu unuttuk mk

Salakmısıncemile
Salakmısıncemile
1 ay önce

olm spoi aldım 5. sezondan ve izleyesim kaçtı ama o nasıl spoi ya valla öldürücem senaristleri kesicem kendimi

@omerkaraf
1 ay önce

selam bugün üye oldum nasssınız gençler

ᴏɢᴜᴢʜᴀɴᴘᴏʟᴀᴛ
ᴏɢᴜᴢʜᴀɴᴘᴏʟᴀᴛ
1 ay önce

iyidir dostum internet alemının en ıyı sıtesıne üye oldun ! haberın olsun

@gulnarkazimova9
1 ay önce

İyii senden ne haberrr

korsanaa eweet
korsanaa eweet
1 ay önce

bu diziyi hafızamdan silip tekrardan başlamak istiyorum çok güzel

@erkn006
1 ay önce

Benim için de hannibal Senin tercihin de güzel

@alpbozo
1 ay önce

arkadaşlar dizi final yaptı mı yoksa 6.sezon gelecek mi?

Esra Gürcan
Esra Gürcan
1 ay önce

Final

hérina
hérina
1 ay önce

5. sezonun devami gelecek

korsanaa eweet
korsanaa eweet
1 ay önce

final degil bir 5 bölüm daha gelicek

SCOTTMCCALL
SCOTTMCCALL
1 ay önce

diziye başlamalımıyım güzelmi

azra.
azra.
1 ay önce

BU SORUYU SORMANI KENDİME HAKARET SAYIYORUM SŞDLFVMLDŞİCLVMDLŞİSŞDLKVCM

azra.
azra.
1 ay önce

kanka ilk sezonlar cok sarıyor diğer sezonlar beklentinin altında ama izle güzel

SCOTTMCCALL
SCOTTMCCALL
1 ay önce

AAA SEN BURDAMISIN YAA SJSJSJS

azra.
azra.
1 ay önce

tabee coskunla teen wolf savasları bitti mi ÜSĞDKFCJDLSĞŞDLFCJLDKF

SCOTTMCCALL
SCOTTMCCALL
1 ay önce

Vallahi coşkun henüz cevap yazmadı kazandık gibi görünüyor;)

@fabesco
1 ay önce

devamı nezaman gelecek

azra.
azra.
1 ay önce

3 aralık

Tardigrad
Tardigrad
1 ay önce

şu diziye ilk sezondan sonra bi ısınamadım gitti.

@ardakeremkoc
1 ay önce

saka maka 1 ve 2 iyidi.fakat 3.ncü sezon devam edim diye bitirdim.4.ncü sezon yarım bırakmayayım diye seyredim derlen son sezon ise final zaten diye seyrettim.🙂))

@ardakeremkoc
1 ay önce

tvde tutmayıp dijitalde tutması tuaf geldi.böyle başka bir dizi var mı bilmiyorum.

Second Tab
Yukarı Çık