Devam Ediyor
Legacies

Genel Bakış

Klaus Mikaelson'un 17 yaşındaki kızı Hope Mikaelson, Alaric Saltzman'ın ikizleri, Lizzie ve Josie Saltzman, ile diğer Genç ve Yetenekli yetişkinler çok kötü dürtülerine rağmen geleneklerinin aksine farklı bir şekilde yetiştirilmiştir.

En merak edilen soru ise şu: Bu gençler olmayı hayal ettikleri kahramanlar mı, yoksa doğdukları kötüler mi olacaklar ?

Bu dizi özeti yabancıdizi yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
Türü: Dram, Gizem
Ülke
US
Süre
43 dk
Takipçiler
3219
IMDb Puanı
7.3
Yapım Yılı
2018
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Legacies fragmanını izle
2018
@berattd
3 gün önce

Üçüncü sezon nerde ne zaman gelecek, bilen yazabilir mi? lütfen.

@berattd
2 gün önce

Dizi oyuncularından biri sosyal medya hesabından kaylee briyantla fotosunu paylaştı altına da geri dönüyoruz cadılar yazdı 1 gün önce bu nedenden dolayı haftaya yeni sezon gelecek diye düşünüyorum

Derdo Derdo
Derdo Derdo
3 gün önce

nerde kaldı bu üçüncü sezon

@nnurnsa
6 gün önce

Başlayalım Bakalım ♡16.10.2020♡

@szaara
1 hafta önce

3.sezon ne zaman bilen varsa yazarsa sevinirim?

@emjan6666
1 hafta önce

3. sezon nerde mk

@hopeuncikolatasi
1 hafta önce

1 hafta sonra gelicek diyolar inş gelir

@ahmet425
1 hafta önce

daha fragman çıkmadı 2 aydan önce geliceni düşünmüyom

Kemal Erkin Gürbüz
Kemal Erkin Gürbüz
1 hafta önce

nerde bu 3.sezon amk 1.5 yıl oldu hala gelmedi mada faka the cw xd

Y.E.Ç
Y.E.Ç
1 hafta önce

grafikleri gerçekten çok kötü çizgi flim gibi yapmışlar ateş püskürtmeler den bahsediyorum yani 2018 yapımı bir dizi bir dizi çok daha iyi olabilir di grafikleri 2009 yapımı bu dizinin ilk serisi The vampire diaries ın görüntü kalitesi bile daha iyi

Nilgün Hür
Nilgün Hür
1 hafta önce

öyle ölmez fuze at vjmvkvfbzc

Y.E.Ç
Y.E.Ç
1 hafta önce

Ama öyle knk sadece 3. Seri dizisi olduğu için izliyorum

Bülent Kırmacı
Bülent Kırmacı
2 hafta önce

bu dizi final mi yaptı

@sseymaaacr
2 hafta önce

Hayır devam ediyorn

GoodKnight
GoodKnight
3 hafta önce

Arkadaşlar profilime ve koleksiyonlarıma bakabilir misiniz? Takip etmeniz için değil, sadece bi bakarsanız sevinirim.

@nnurnsa
2 hafta önce

Heryerde seni görmek zorundamıyım bakmıcam

stiles stilinski 61
stiles stilinski 61
3 hafta önce

okul sahneleri var mı

@gndzkdr4
3 hafta önce

evet vAR

stiles stilinski 61
stiles stilinski 61
3 hafta önce

yani böyle fantastiğin yanında gençlik havasıda var mı

Y.E.Ç
Y.E.Ç
1 hafta önce

knk bu bir dizinin 3. serisi 1. si The Vampire Daries 2. si The Orginals 3. de bu zaten ama 1 i izlemesende 2 yi mutlak izlemelisin bu çocuğun küçüklüğü anlatılıyor

@szaara
1 ay önce

3.sezon ne zaman gelince haber verir misiniz?

LGS Salllllllllll
LGS Salllllllllll
3 hafta önce

ekimde başlıyo dediler

Gözde Nur
Gözde Nur
3 hafta önce

sonunda 3. sezon geliyor çok mutlu oldum şuan

@szaara
2 hafta önce

umarım en kısa sürede yayınlanır

@xxxyyxxx
1 ay önce

3 nere gettin 333333

Alec Benjamin
Alec Benjamin
1 ay önce

fragmana basınca video gizlidir yazıo bvyrhtvrıecr

The Vampıre Dıarıes
The Vampıre Dıarıes
1 ay önce

eski the vampıre dıarıes ekibi toplansın

Sabrina Spellman
Sabrina Spellman
1 ay önce

bu dizi the vampire diaries ve the orginals devami mi

Eylül Ergün
Eylül Ergün
1 ay önce

Evet Thé originals 'ın devamı niteliğinde Klaus 'un kızını konu alıyor

Y.E.Ç
Y.E.Ç
1 hafta önce

Aynn knk 3. Seri

klauslove
klauslove
1 hafta önce

evet kesinlikle vampirede originalsda muthis keske bitmeseydiler

Yakup
Yakup
1 ay önce

klaus'tan bir sahne var mı ya lütfen varsa söyleyin hangi bölümde var spoiler istiyorum rüya olur bi anıları olur vardır elbet yoksa da ilerde olmalı...

@geos
1 ay önce

izlediğime göre sadece aranıyor yazan kağıdın üstünde fotosu var

Eylül Ergün
Eylül Ergün
1 ay önce

Klaus'un olduğu Bölüm yok

DiziÇılgını
DiziÇılgını
1 ay önce

Klaus öldü T.O sonunda, dönmedi sonrasında da dincek diyen de yok yapımcılardan falan.

DiziÇılgını
DiziÇılgını
1 ay önce

Keşke dönse ama

@aysegul46
1 ay önce

Yeni bölüm gelsin artık

poine
poine
2 ay önce

izlemeli miyimm ?

@gokhie7
1 ay önce

senaryosu biraz basit, ama evet izleyebilirsin

Eylül Ergün
Eylül Ergün
1 ay önce

İlk önce Thé originals izlemelisin ondan önce de Thé Vampire Diaries var istersen onu da izle ama bunu Thé originals 'dan sonra izle

@mehmet38
2 ay önce

Ya qmk larım boş yapmayın sg

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Diziyi bitirdim ve birkaç bir şey demeliyim. Öncelikle evet biraz saçma evet biraz çocuksu keşke eski aileye daha fazka yer verilseydi keşke Hope daha güçlü olsaydı olaylara daha çok önem verilseydi üstünden geçilmeseydi karakterler ciddiye alınsaydı yani her kahramanı toolamışkar diziye mantık çok azdı bi The Originals havası vermedi The Vampire Dairies havası da kendi çapında bağımsızlaşmış bir dizi gibiydi eğer diziye böyle bakarsak güzel yani ayrıymış gibi düşünüp izlemek gerek çocuksu gibi ama yine de bi havası var sarıyor izlettiriyor meraklandırıyor 3. Sezonu bekliyorum evet ama umarım yeni sezon daha iyi olur. Yeni sezon Ekimin 2. Haftası gibi çıkacakmış

Demir
Demir
2 ay önce

Aynen TVD ve The originals de sadece vampir kurtadam ve cadılar var ama bunda 50 farklı canavar ve TVD ve TO ın devamı gibi yapıldığı için saçma olmuş koskoca orjinal vampirler hayatları boyunca 1 tane bile canavarla karşılaşmıyor. saçmaydı bence devamı gibi değilde farklı bi dizi gibi izlenmeli kesinlikle.

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

Bi yandan överken bi yandan şaplaklamak :) özellikle agır işleyen bazen tekrara saran bölümleri oluyor ayrıca canavarların çocuksulugu düzeltilmeli noal baba ne ya

fraise
fraise
2 ay önce

Buna başlamak istiyorum ama tvd ve the originalsı izlemedim.Direk buna başlasam çok şey kaçırmış olur muyum?

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Bence olmazsın bi aile bağları falan var arada özellikle 1. Sezon aileden bahsediyorlar Freya Hope’un halası Kaş ikizlerin amcası (biyolojik annelerini öldüren amca) Bonnie İkizlerin yasak anneleri Caroline’ın yakın arkadaşı öyle bunları bilsen yeter bence bir de, Jo(ikizlerin biyolojik annesi düğün günü hamileyken ölünce annenin akrabaları çocukları büyü ile alıp Caroline’ın içine koydular o büyüttü çocukları, Hope’un babası Klaus Caroline’ı Seviyordu bi bölümde ona verdiği elbiseyi göreceksin, bir de Salvatore okulundalar okulun adı Damın ve Stefan Salvatore kardeşlerden geliyor Damon Elena ile evlendi Elena da Caroline’ın yakın arkadaşı kızları olmuş Stefani adında 3. Sezon görüver diyorlar anan ben kadar doğru bilmem Damon da Alaric (kızlarınn babası) ’in yakın arkadaşıydı vampirdi insan oldu elenada öyle Stefan da vampirdi sonra insan oldu sonra Abisi Damonu kurtarmak içim öldü Ayrıca Stefan Caroline ile evlendi ve evlendiği gün öldü ve önceden kan emiciydi ve Klaus(Hope’un babası) ’un arkadaşıydı Klaus’ta Hope’u kara büyüden kurtarmak için Abisi Elijah ile birlikte öldü bir de Rebekah ve Kol var onlar yaşıyor ama onlara dair bir şey yok dizi de. Hope’un annesi Hayley’de arkadaşı Roman ve annesi tarafından kaçırıldı ve Hayley ile Romanın annesi öldü. Landon ile de Dordunmacıda karşılaştılar zaten sonrası dizi sonrası var. Hope çok özel bir kız üçlü melez hem Kurtadam hem Vampir hemde dünyanın en güçlü cadısı babası ilk vampir babaannesi ve Freya halası Çok güçlü cadı Annesi de İlk ve güçlü kurtadam soyundan soyun adı Hilal.

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Umarım yararlı olmuştur beni takip edersen çok mutlu olurum :))))

fraise
fraise
2 ay önce

Aw çok teşekkür ederim kuzuumm

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Rica ederim canım

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

Sadece başlim mi diye sordu diziyi resmen özetledin ne izlicek acaba

Emrullah Ay
Emrullah Ay
2 ay önce

Abi legacies yenimi season gelcenmi gelirse ne zaman gelcek

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Gelecek Ekim ayınn 2. Haftası gibi

Emrullah Ay
Emrullah Ay
2 ay önce

Teşekkürler

@denizizm
2 ay önce

Başlamalı mıyım sizce öneren var mı? to izledim sadece

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

Yani kötü degil sarıyo hikayeden cok karakterlerin ilişkilerini merak ediyosun biraz yavaş gidiyor sadece hint dizisi gibi bide aşk oyunları oraya takılmassan basla izlemeye

@denizizm
2 ay önce

Eheheh kclpvx açtım 2 bölüm dayanamadım BadBoylu dizilerime dönüyorum ben.d

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

Allah kurtarmış sen sıcak sularından cıkma

@werewolf26
2 ay önce

Önce the vampire diares izle orda o dediklerinden var ve serinin ilk dizisi o

@denizizm
2 ay önce

DamonGALPben

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

gençler rafael hope ile sevgili oluyolarmi oluyolarsa söyleyin izlemeyi bırakacam sinirim bozuldu 🙁

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Hayır Landon ile oluyo 8. Bölüm de

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

Knk 2x2 deyim ben bu ilişki biterse bu diziyi silerim

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Oo baya hızlısın bende 1*12 vmnvkcspa

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

Izlemez olaydım landon la hope ha oldu olucaklar derken sinirim bozuldu

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Bende şimdi 2*2 deyim hatırlarlar inş Hope’u

ᑕᗴYᗪ'
ᑕᗴYᗪ'
2 ay önce

Başlayalımmmmm…23:15 8 ağustos 2020

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Sana da h.o.

Baran Bingöl
Baran Bingöl
2 ay önce

Başla başla ben yeni bitirdim .d

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

Hala yaşıyomusun biraz fikrini sun bakim nasıl gidiyor dizi

ᑕᗴYᗪ'
ᑕᗴYᗪ'
2 ay önce

Yaşıyorum bebeğim.d 3. Bölümdeyim

ᑕᗴYᗪ'
ᑕᗴYᗪ'
2 ay önce

Ve şimdilik iyi gidiyor gibi ama biraz sıkıcı o yüzden yavaş yavaş izliyorum

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

8.8.2020 02:23 hayırlısı😏

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Hayırlı olsun.d benimle aynı zamanda izleyen biri olduğu için sevindim::)

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

Güzel bişeye benziyor bi bitireyimde fik

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Herkesi tanıyım nerdeyse buradaki şfkvpfpdwş öldü herald üstteki kız haklısın da ölen insan Nası ses versin.dd

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

Dumanla

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

20.27 07/08/20 always&forever

Eylül Ergün
Eylül Ergün
1 ay önce

Heryerdesin mübarek nereye baksam sen

bad bleep
bad bleep
2 ay önce

Şimdi uzun uzun düşüncelerimi yazıcam hem bu dizi hem de to için biraz spolilerlı olabilir. Öncelikle ben to'da klaus ve hayley'nin ölme sebebinin o oyuncularla sözleşme imzalamadan yeni bir spin-off daha yapabilmek olduğunu düşünüyorum çünkü önceki dizilerdeki oyuncuların hiçbiri bu dizide rol almak istemiyor. Tek olarak ele alırsak ortalama bir dizi. İzleyenleri çoğu ben de dahil tvd evrenini sevdiği için izledi ama şimdi çok daha çocuksu bir hava katılmış olması beni hayal kırıklığına uğrattı. Sürekli daha da saçmalaşan canavarlar ve özellikle çamur adamları asla ciddiye alamadım belki de biraz daha düşünülse ve daha mantık üzerinden bir hikaye yazılsa çok daha ilgi çekici olailirdi bu yaratıklar. Çünkü fantastik öykülerinde kendi mantığının olması önemlidir. Bir de olaylar çok yavaş ilerledi hep benzer olaylar yaşandı malivore sorununu anlamaya çözmeye çalışmadılar sadece oturup canavar gelmesini beklediler. Son olarak da hope'un gücünü çok az göstermişler hem tribrid hem de firstborn mikealson, mucize bebek belki de evrendeki en güçlü cadılardan biri olması gerekir. Daha 8 yaşındayken Hollow ile savaştı burda josie'nin kara büyüsüyle savaşamıyor umarım sonraki sezonlarda değişir ve hala landonı sevemedim

Leyla
Leyla
2 ay önce

Yazdiklarinin çoğuna katiliyorum

@dizisever44
2 ay önce

yazdıklarına katılıyorum

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Sana çokça katılıyorum dizi ciddiye alınmamış gibi sırf Klausun kızı olduğu için bile biraz daha öne çıkartılmalıdır Hope ve evet gerçekten çok çocuksulaşmış tvdye bayılıyordum to ya da ama bu nedense o kadar satamadı. Sözde hep Hope’un arkasında duran aile üyelerini daha fazla görmek isterdim sürekli sürekli olay değişimi insanı yoruyor ve olayların derinine inmektedir üstünden geçmeyi tercih ediyorlar bu da beni acayip sıkıyor… Yani çok haklısını

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Leyla
Leyla
3 ay önce

Bu dizide tvd to dan bir kac seyi hatirlatti ozlendiler simdiden

Leyla
Leyla
3 ay önce

dizi hakkinda soyleyim ki tvd to daha ciddi burda olaylar her bolum farkli canavarlar fln oluyor.Ama yinede sıkılmadan severek izledim.Sebastiana bayildim resmen damon havasi vardi ama ne yazikki öldü.Clarke sevdim Klaus havasi vardi babasi fln ayni gibi durum ama oda öldü(( hangi karakteri sevsem oluyor resmen jsjdjs.Bi tane Landon kaldi hic olmassa o olmesin

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Leyla
Leyla
3 ay önce

evet diziyi bitirdim bakalim sirada ne var

Çağrı Gerger
Çağrı Gerger
3 ay önce

3.sezon nezaman gelecek bilen varmı

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
3 ay önce

Ekim ayında

☬ᴠᴇɴᴏᴍ☬
☬ᴠᴇɴᴏᴍ☬
3 ay önce

3. sezonda damonla elena gelcek galiba

Werher
Werher
2 ay önce

Ayn ian gelecek fln diolar Beyza ben sen Nina’yı unut o daha gelmez 8. Sezon zar zor geldi sevmiyor Tvd dünyasını

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Nina mal aw neymiş efendim “Nina hanım efendi başka dizilerde de oynayabileceğini tvdden ayrılarak kanıtlamak istemiş” oyna yada oynama hiç bir dizisindeki tvddeki rolü kadar sevilmemiş.

h.ibrahim berk
h.ibrahim berk
3 ay önce

Akıcı ve sürükleyici diziydi 3. Sezon çabucak gelir umarım

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
3 ay önce

Onay almış Ekim ayında gelecekmiş

@klausbebeim
3 ay önce

ah ebe klaus ölümüne hala inanmıyorum en seevdiğim erkek oyuncu.. birçok dizi izledim ama hiç bu kadar ağlamadım klausla güldüm onla ağleadım resmen :d cidden aynı anda ağlıyoruz duygularımız aynı birçok kişide böyledir zaten

Hadise frikiği61
Hadise frikiği61
3 ay önce

ya amk spoiler koysana ergen

F̷A̷R̷E̷X̷
F̷A̷R̷E̷X̷
2 ay önce

Bahsettigi adam bu dizide bile oynamiyo sen niye sinirlendin

ThraiN
ThraiN
3 ay önce

mükemmel, enfes, nefes kesici

poine
poine
3 ay önce

sarıyor mu

ThraiN
ThraiN
3 ay önce

Evet

Melihakevser Levent
Melihakevser Levent
3 ay önce

Evet

Melo
Melo
4 ay önce

bidaki sezon nerdesin aslanım

corona virüs
corona virüs
4 ay önce

daha 2.zeondan birkaç bölüm daha var bildiğim lkadariyle

@lahmacunisa
3 ay önce

3.sezonu olucak mı çok güzel ya sürekli yeni bölüm sezon var mı die geliyorum

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
3 ay önce

Ekim’de knk

bad bleep
bad bleep
4 ay önce

tvd ve originals dan sonra kalbi kırılıp bolşluğa düşenlerin buluşma noktası

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

I am here fklfğfğswğ daha önce izlemek gibi bi mallık yaptım şimdi tekrardan başlayıp her şeyi oturtmaya çalışıyorum allahtan sadece bir sezon izlemiştim

@eminec
4 ay önce

ilk bölümü çok sevdim ama 2.bölüm pek sarmıyor

Yağmur
Yağmur
4 ay önce

the wampire diaries ve the orijinalsı izledikten sonra bu çok basit geliyor

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
3 ay önce

Aynen ya ben ilk bunu izledim sonra tvd sonra to kflcşsş çorba oldu biraz ama olsundu

mina
mina
4 ay önce

ne zaman gelek yeni sezon? yoksa hope ve london öyle kalcakmı?

blue
blue
4 ay önce

ya birinci bölümde bissürü vampire diaries hakkında şey var önce onu bitirin derim

@niysa
4 ay önce

son bölümü izlemeye geldm tekrar tekrar izliyorum çoooook güzel yenş sezonun gelmesini iple çektiğim tek dizi diyebilirim

Selda Takımlı
Selda Takımlı
4 ay önce

izliyeyim mi ?

lal
lal
4 ay önce

tvd ve to'ı izledin mi

lal
lal
4 ay önce

yani onları izleyip başlayacaksın diye bir kural yokk ama ne bileyim : )

@xxxyyxxx
4 ay önce

3,SEZON NEZAMANA GELECEK BİLEN VARMI

miray
miray
4 ay önce

ocak ayinda

『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
『с̷у̷л̷т̷а̷н̷』
2 ay önce

Ekim ayında diye okudum en son

@dracomalfoyy7
4 ay önce

dizi önerisi: teen wolf kesin izleyin müq

@dizisever44
4 ay önce

Teşekkürler

Aynur Demir Imir
Aynur Demir Imir
5 ay önce

👍👍👍👍👍

dylanski
dylanski
5 ay önce

izlemeye değer mi? ona göre izleyeceğim

Yiğit Arda Çebitürk
Yiğit Arda Çebitürk
5 ay önce

evet

@hell
5 ay önce

izliyorum ama the originals ın hatrına yani konusu saçma geldi ve ne biliyim hope un daha güçlü olmasını falan beklerdim klaus gibi hayley gibi düzgün bir kavga savaş görmek isterdim

Özlem
Özlem
5 ay önce

+1

kedicans0
kedicans0
5 ay önce

kesinlikle doğru the vampire diaries ya da the originals dan sonra çok çerez olmus

esmaqzs
esmaqzs
5 ay önce

izi çok güzel ama keşke amcası halası falanda gelse kesinlikkle daha güzel olur ama şuanda da çok güzel tavsiye ederim

seymayim iste
seymayim iste
4 ay önce

keşke daha izlemeden spoi vermeseydin sşsğaisğaidşa

Second Tab
Yukarı Çık