Devam Ediyor
Love Alarm

Genel Bakış

Yakınlardaki biri ondan hoşlandığında kişiye haber veren bir uygulamanın olduğu bir dünyada Kim Jojo, kişisel sorunlarıyla başa çıkarken genç yaşta aşkı tadar.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Komedi, Romantik
Ülke
KR
Süre
50 dk
Takipçiler
2690
IMDb Puanı
7.4
Yapım Yılı
2019
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Love Alarm fragmanını izle
2019
Episode 1
22 Ağustos 2019
Episode 2
22 Ağustos 2019
Episode 3
22 Ağustos 2019
Episode 4
22 Ağustos 2019
Episode 5
22 Ağustos 2019
Episode 6
22 Ağustos 2019
Episode 7
22 Ağustos 2019
Episode 8
22 Ağustos 2019
burnugzljughead
burnugzljughead
13 saat önce

Herkes 2.sezona sövmüş ama ben sövemiyorum çünkü yani ne bilim sonunda olduğu çocuk onu çok güzel sevdi her anında yanında oldu karşılık almayı çok hak etti ama diğerine de çok üzülüdüm..

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

j a l l y
j a l l y
1 hafta önce

2.sezondan geliyorum o kadar sinirliyimki allah benim belamı versin ya,çok haksızlıklar oldu deliricem

sakinool
sakinool
1 hafta önce

knk allah niye senin belanı veriyor BTCRYNCBTVTNUYTUR

j a l l y
j a l l y
1 hafta önce

izlediğim için ndlsnflsnfksmd

@baji
1 hafta önce

Knk sence başlasam mı o kadar güzel bi dizi mi daha önce romantik kdrama izlemedim saçmaysa izlemeyem

j a l l y
j a l l y
6 gün önce

knk romantik istiyosan nevertheless izle bu sitede adı korece orjinal adı o güzel,bu dizide güzel iyi

@baji
5 gün önce

Tmm çok tşk <3

sakinool
sakinool
2 hafta önce

burdan 2. sezonu yazan yapan ne bokumsa herkesin en içtenlikle anasını s..

- Cheryl Blossom -
- Cheryl Blossom -
2 hafta önce

50 dakikalık bplümler çok fazla geldi bana 20 küsür olsaymış daha güzel olurmuş

j a l l y
j a l l y
2 hafta önce

play store dan indirdim ama korede değilim

- Cheryl Blossom -
- Cheryl Blossom -
2 hafta önce

oha lan harbiden öyle uygulama varmış troll

- Cheryl Blossom -
- Cheryl Blossom -
2 hafta önce

inanıp indirenler var

j a l l y
j a l l y
2 hafta önce

mesela ben :'))

Şeyma:):);)
Şeyma:):);)
3 hafta önce

2. sezonu da izleyip geldim amq boyle aptalca bi son yapan senaristin ben ta .....

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@buseyw
3 hafta önce

2. sezon ne zaman gelir

morpheusny
morpheusny
3 hafta önce

Geldi de bu siteye eklenmemiş

Original
Original
3 hafta önce

idare eder😁

morpheusny
morpheusny
1 ay önce

aa ikinci sezon eklenmemiş

Epny
Epny
3 hafta önce

Bırak eklenmesin izkenmeyecek kadar kötü olmul

morpheusny
morpheusny
3 hafta önce

Orası öyle olmasa da olurdu yani

eda ama goril olan
eda ama goril olan
1 ay önce

bunlar birlikte olsun diye izledim ben

eda ama goril olan
eda ama goril olan
1 ay önce

bu nası son amk

eda ama goril olan
eda ama goril olan
1 ay önce

başlıyoruum hadi bakalım

şeyma'
şeyma'
1 ay önce

kore dizisinde aradığım tek özellik basrol kızın ve erkeğin güzel olaması bi de aşk olsun yeter böyle diziler onerir misiniz

@korelirvz88
1 ay önce

Melting me softly dizisi kısa ama güzel izlemelisin

Sümeyye Asel
Sümeyye Asel
2 ay önce

Tamam sonunda herkes mutlu oldu ama Sun-Oh ile Jojo için izledik zaten, yin de beklediğimden kötü olsa da çok kötü değil di (Sun-Oh💔 Jojo dışında)

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Sümeyye Asel
Sümeyye Asel
2 ay önce

Sun-Oh ile olmalıydı

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Sümeyye Asel
Sümeyye Asel
2 ay önce

yaa 2. sezonda Sun-oh la olmicakmış🤬 böyle işe cidden, sırf ikisi için izlenir zaten

Wicht King
Wicht King
1 ay önce

2. Sezon 2021 ocak ayında çıktı sadece bu sayfda yok

dolltears
dolltears
2 ay önce

abi ben bi kore dizisine başlamıştım yıllar önce, kanatları olan ya da bir şekilde uçabilen bir kız vardı çatıda, kazaları falan geri alabiliyordu. o kadar izleyip diziyi bıraktım, şuan bulamıyorum. çok güzel bi vibeı vardı. bilen söyleyebilir mi

@duruozkqn
2 ay önce

İsmi 'Hi school love on' olabilir mi

raffaello sanzio ya aşigm
raffaello sanzio ya aşigm
2 ay önce

ortaokul zamanları izlerdim kdram tam hatırlamıyorum ama eskilerdense lets fight ghost vardı o alabilir mi??

dolltears
dolltears
2 ay önce

yok o değil, böyle daha çok melek havası vardı, siyah ya da beyaz giyiniyodu ve olağanüstü güçleri vardı. baya aradım ama yok

raffaello sanzio ya aşigm
raffaello sanzio ya aşigm
2 ay önce

Imm hi school love on? Belllki

@xxd
2 ay önce

demon girl olabilir mi çok eski değil ve kız da değil ama bak yinde de belki odur

sakinool
sakinool
2 ay önce

aşk dizilerini seven bir insan değilim özllikle japon ve kore tarzı çin izlemiyorum onlar gayci(çinliler bu işi biliyor) neyse dizi ciden 1 sezonu biraz iyi olmuş ama 2.sezon... anasını s-

soju
soju
2 ay önce

2. sezon?

nih
nih
2 ay önce

2.sezon burda neden yok

momonunkarısı
momonunkarısı
3 ay önce

arkadaaşlar kız sun oh u seçmiyor onun yakın arkadaşıyla oluyor

@aymyourlia
2 ay önce

Bunun için ikinci sezonu izlemek istemiyorum ya

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

ebrar kmrgnt
ebrar kmrgnt
3 ay önce

herkesin birbirinden gerizekalı oldugu ve izlerken sinir krizleri geçirdiginiz bi dizi

ebrar kmrgnt
ebrar kmrgnt
3 ay önce

İstiyorsanız izleyin

ebrar kmrgnt
ebrar kmrgnt
3 ay önce

5. bölümden sonra biraktim aga belki izleyecek dizim kalmazsa gelir izlerim

ışık
ışık
1 ay önce

kalmasa bile izle ne bileyim aşk istiyorsan lily and dash izle gayet kısa bölümleri 20 dk sanırsam ve 1 sezon

ışık
ışık
1 ay önce

gerçekten her bölüm 1 saat ya hatta daha uzun bazı bölümlerde sherlock izlesen bile daha iyi aynı zamana patlar yine de sana kalmış

Luii
Luii
3 ay önce

dizinin ikinci sezonu o kadar yavaş ki anlatamam sanarsın türk dizisi 40 dakika bakısıyorlar, 1,50 hızla izlememe rağmen ileri atlayarak izledim o derece yani ama şunu da söylemeliyim ki birinci sezon harika ve sürükleyici

YORUMSUZ
YORUMSUZ
3 ay önce

İzleyecek dizi bulamamaktan geldiğim noktaya bak aq

@senavy
3 ay önce

DKMDLWXKQLCLAKXOSPSKD

The Enes
The Enes
3 ay önce

bune amk

Miaa
Miaa
3 ay önce

izlemeye değecek bi dizi olduğunu düşünmüyorum izlerken başrol kız yüzünden sinir krizi geçirdim

mindfulness
mindfulness
3 ay önce

2. sezonun geldiğini 4 ay sonra öğrendim. biraz malım.

godsandflorida
godsandflorida
3 ay önce

BENCE İZLEMEYİN ZAMAN KAYBİ COK SIKICYDI BİTİRMEK İCİN İZLEDİM

@spagetti
3 ay önce

kore dizi ve filmlerine karşı çok önyargılıyım önyargımı kırmak için izlicem (umarım önyargı böyle yazılıyordur😂)

YORUMSUZ
YORUMSUZ
3 ay önce

Kore yapımlar nasıldır çok bilmiyorum ama zaten önyargın varsa bu pek önyargını kırabilecek bir dizi değil

Zeynep Öz
Zeynep Öz
3 ay önce

kore dizilerini ön yargın varsa bunu izleme cnm the uncanny counter ve W:two worlds izleyebilirsin bneim izleidğim ilk kore dizileriydi ve müqemmeler şuana kadar hiç bir dizi geçemdi mutlaka izle

TAE
TAE
4 ay önce

arkadaşlar izledim 2. sezonu ve hoş değil bence

Ladybird
Ladybird
4 ay önce

Ben hala 2. sezonu izlemedim ya, buraya gelmesini beklicem sanırım

dizimeleğiii
dizimeleğiii
4 ay önce

dizimia da var ben de izlemedim ama en yakın zamanda izlicem

:-Nisa
:-Nisa
4 ay önce

genelde herkes 2. sezonu gömmüş ama ben çok beğendim. İzlemenizi tavsiye ederim. Ben genel de bşr dizi/flimi izlerken tahminler yürütürüm ve tahminlerim tutar, bu dizide tuttuğum hiç biri gerçekleşmedi...Birazcık üzüldüm. Neyse çok boş yaptım izleyin güzel bir dizi.

DamonCherylElVeFiveAşklar
DamonCherylElVeFiveAşklar
3 ay önce

Bencede ya

kemalin yaptı mesude
kemalin yaptı mesude
4 ay önce

taş çocukların olduğu kore dizileri öneriri misiniz kwşwnfvns

<3
<3
4 ay önce

extraordinary youğğğğ

@blimy1
4 ay önce

extraordinary you müqq

Nayıl İstersen Feriha
Nayıl İstersen Feriha
4 ay önce

ben 1. sezonu beğendimikinci sezonu zarzor izledim tavsiye pek etmiyorum

Melankolik Bir Kız
Melankolik Bir Kız
4 ay önce

Açıkçası ben ilk sezonu beğenerek izlemiştim, tavsiye ederim. 2. sezon bu sitede yok ve bence 2. sezon biraz sıkıcı ve pek beğenemedim. Ama ilk sezonu cidden tavsiye ederim.

@curlyyy
4 ay önce

ben dızıyı 1. sezonu göz önünde bulundurarak sevdim 2. sezon berbattı.

@lamiajj
5 ay önce

2. sezon tam bir hayal kırıklığıydı.. sun oh'u harcadılar ☹️

Azra ☆
Azra ☆
4 ay önce

aga b

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@feyzaelmas
5 ay önce

Hiçbir dizide hayallerim bu kadar fazla yıkılmamış ümitlerim bu kadar fazla tükenmemişti...

@zennup
5 ay önce

cok sıkıcı 2. sezonu zar zor bitirdim

sakinool
sakinool
5 ay önce

evet ya aslında onla olmasını istiyordum oldular ama baya sıkıcı geldi

sakinool
sakinool
5 ay önce

jojo evladım olsan eldivenle severim seni

nazlacin
nazlacin
5 ay önce

🌍

Saliha  :(
Saliha :(
4 ay önce

Yazdığını beğenmem için pp deki yeter :)

@zehrlacin
5 ay önce

✨🧚🏻

b4nnyswei
b4nnyswei
4 ay önce

selam

@rosiexluv0
5 ay önce

hadi bismillah başlıyom umarım sarar...

september
september
5 ay önce

KORE DİZİSİ ÖNERİNİZİ YAZNINIZ

@nisanur1209
5 ay önce

Oh master da çook güzel

@kubracelebi
5 ay önce

tale of the nine tailed bunu izle favori kdrama dizin olur:)

goddess
goddess
4 ay önce

lovestruck in the city değişik hikayesi var ve izletiyor çok güzeldi

dolltears
dolltears
4 ay önce

saikojiman gwaenchanha (profilimde var ismi yazmakla uğraşma teldeysen dolfjkdogj)

september
september
5 ay önce

2. SEZON NE ZAMAN GELECEK???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ladybird
Ladybird
4 ay önce

Geldi ztn ama bu sitede yok

Betül G
Betül G
5 ay önce

başlayam bakalım ;))

Themee
Themee
5 ay önce

yemin ederim jojo Twilight teki bellanin koreli versiyonu

@marswq
4 ay önce

Bu yorumu gördüm izlemekten vazgeçtim...

themabel
themabel
5 ay önce

2.sezon siteyw ne zman gelicek ya

@aleesiaa
5 ay önce

Şimdi şöyle anlatayım spoiler vermeden ; kim jojo ' nun hikayesini anlatıyor. Herşey perfect dizide. Ama ben bitirmedim 2. Sezonu. Çünkü istediğim şeyler olmadı dizide. Siz bir izleyin, muttttttlaka beğeneceksiniz. Hele bi 3. Bölüme gel sen. Ondan sonrası sarıyor. Bitirmemin nedeni ise (azıcık spoi) gerizekalı jojo 'nun Sun aşkımı bırakmasıydı. Hye yeong' u sevmediğim içim bıraktım diziyi. Siz izlerseniz ve yeongu severseniz baya müq olur. 2. Sezon burda yok başka yerlerde var ama.

tedmosby
tedmosby
5 ay önce

bebekler ikinci sezon çıkmış. Dizipalda var izleyin

Second Tab
Yukarı Çık