Ragnarok

Ragnarok 2. Sezon 4. bölümünde; Bir aile babası ölür ve tuhaf bir yeni yaratık doğar. Magne değişmeye çalışır. Laurits öfkeyle bir çıkış yapar. Fjor kendine yeni bir yol çizer. Saxa ve Iman güç kazanır. yabancidizi.org iyi seyirler diler.

Bu bölüm özeti yabancıdizi yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
Rylee
Rylee
1 hafta önce

fjorla gry iki gereksiz karakter olarak iyiydiniz be

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Rylee
Rylee
1 hafta önce

Cenaze de İsa'nın olması ve ona yönelik ilahi söylenmesi asiri ironik OFJDALSDMGMFDKHJ

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Rylee
Rylee
1 hafta önce

Jormungandr geliyooo

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Gold D. Roger
Gold D. Roger
1 hafta önce

Babası ölüo tık yok ses duyuyo bir anda motivasyon yağıyor wtf

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

KeremOzturk
KeremOzturk
2 hafta önce

Devami ?????4

@blackpanther2006
3 hafta önce

Ardı ne zaman geliyor

salih_bngs
salih_bngs
1 ay önce

uiyyy fjor baba döndü

@emre16123
1 ay önce

Fjor Olum git işle kızla bırak bu işleri her şey tamda ne güzel olmuştu

@emre16123
1 ay önce

Fjor Olum git işle kızla bırak bu işleri her şey tamda ne güzel olmuştu magne öldürcek şimdi seni intikam zorunda değildin tamda iyi bir insan olmuştun

@wqlydiaa
1 ay önce

o değilde ben magneyle saxayı çok fena shipliyorum

E.aTLi
E.aTLi
1 ay önce

Bende ikisini shipliyen mal bir tek benimdir diye düşünüyordum

Rylee
Rylee
1 hafta önce

harbi ya saxa cok donek gibi duruyor asik olsa her seyi birakacakmis gibi

@iiissooolll
1 ay önce

çok yavaş ve b0k gibi geçiyor. ne aksiyon ne gerilim hiç birşey yok dizide. 10 bölümdür thor olacak ama hala bir b0ka yaramadı

İlkerrr
İlkerrr
2 ay önce

bu arkadaşların konuşması bir tek banamı ağır geliyor dilleri tam dönmüyor gibi biraz ağır bir dilleri var tam anlatamadım ama anlamışşınızdır umarım

Rylee
Rylee
1 hafta önce

Tum iskandinav dilleri oyle aslinda ve biraz ağır

İlkerrr
İlkerrr
2 ay önce

fjor döneceğin belliydi zaten

@bnymnsvnc
2 ay önce

fjorün bırakacağnı biliyordum

@ka30
2 ay önce

annelei cok sinir bozucu. Ayrica bu tanriysa niye hic bir sey yapamiyor. gecmisi hatirlamasi gerekiyor/

ElCapitan
ElCapitan
2 ay önce

Kırk yıllık Jörmüngandr ı (midgard yılanını) tenya yaptılar ya la 😃 :D Ulan loki haykırdım birde çocuk gibi doğurdu. :D

Rylee
Rylee
1 hafta önce

harbi ya en sevdiğim yaratıgın boyle olması su an cok buyuk bir yıkıma ugrattı beni

ElCapitan
ElCapitan
2 ay önce

Ergenleri tanrı yaparsan ne mi olu oynat bakalım. Bunun yerine gerçek thor ve lokinin küçüklükleri olsa izlesek ne güzel olurdu. Bu sanki onların amcasının oğlu gibi durmuş. 😃

@venuslugunler
3 ay önce

herman ask adam sakin ool

@kraprens
@kraprens
3 ay önce

Daha kız kardeşinden dayak yiyodun, ne oldu birden gaza gelmeler?

@kadirthenormal
3 ay önce

gry öyle bi karakter ki ana karakter magneye karşı bi yararı yok gereksiz senaryo zırvalığı yani gittiği iyi oldu. bundan önce de fjör için duruyo diyodum fjör de koydu götüne tekmeyi MAGNE HARİÇ İYİ KARAKTER YOK SEVMEK ZORUNDAYIZ SARI PİPİYİ.

@yenilerleyizzz
3 ay önce

arkadaşlar siz bilmiyomusunuz ölüm uygulamalı eğitim en iyisidir rtyuıklşlkjuytrew

ya bırak ya bırak ya
ya bırak ya bırak ya
3 ay önce

Magne sen hala yat oğlum orda

@irem76
3 ay önce

gry hiçbir işe yaramıyordu zaten neyse ki gitti

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Hayalet Adam ✔️
Hayalet Adam ✔️
4 ay önce

Aynen kardeşim senin üzerinde deniyerek seni eğitiyordu sadfkhbsadhjas

@rabiaduman
4 ay önce

fjor icin hem sevindim hem de salak misin fjor dedim

@beyzagustd
4 ay önce

laurits baban seni öldürecekti koçum hala baba baba diyor

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

güneş damla
güneş damla
4 ay önce

neden fjor nedennn

Nisa.
Nisa.
4 ay önce

laurits babana tüküreyim adam seni öldürecekti aq

ElCapitan
ElCapitan
2 ay önce

soykırdım :D :D :D

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Nisa.
Nisa.
4 ay önce

her canlı ölümü tadacaktır ayeti sandım lan bölümün adını

sadecesare
sadecesare
4 ay önce

ahahhaashajgjga bende

Zehra Lupin Black
Zehra Lupin Black
3 ay önce

Aynısını yazmaya gelmiştim ğwfeagewjbsg

ElCapitan
ElCapitan
2 ay önce

İncil zaten değiştirildiği için hristiyanlık diye bir din oluştu yoksa 4 inanış biçimi ve kitapları zaten aynı Allaha imana ediyor. Yani her iki kutsal kitapta da aynı dua ve ibadetler yazılı.

199yedi
199yedi
4 ay önce

s4kacam askıniza ha savaş nerde

@blacksmoke
4 ay önce

QĞWEŞQĞWRQWEFŞDSAĞREW

catadora
catadora
4 ay önce

aptal fjor bkıza öyle yapılır mı

catadora
catadora
4 ay önce

magne her fırsatta deli danalar gibi şwhirde koşturuyor

fadime_nur.k
fadime_nur.k
4 ay önce

saxa aşırııı güzel değili mi

kralların kralı
kralların kralı
4 ay önce

senin kadar olmasa da eh işte

catadora
catadora
4 ay önce

sadece saxa mı dizi de çirkin karakter yok resmen

fadime_nur.k
fadime_nur.k
4 ay önce

Ya teşekkür ederim qosnskanxnskamxm

fadime_nur.k
fadime_nur.k
4 ay önce

Eevettt kesinlikle öyle

ElCapitan
ElCapitan
2 ay önce

yooo laurits itici

fadime_nur.k
fadime_nur.k
4 ay önce

magne bizi delirtmeye çalışıyor arkadaşlar hala katil oldum diyor🤯 o düşman o bir dev anlatamıyor muyuz çocum??

kralların kralı
kralların kralı
4 ay önce

devler düşman değil eskiden devlerle yarı tanrılar birlikte yaşıyorlarmış

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

fadime_nur.k
fadime_nur.k
4 ay önce

fjor gry'i bırakmayaydın iyi olurdu sanki be...

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Yunus Şahin
Yunus Şahin
4 ay önce

2 bölüm kaldı ne ara bitti la

beatrix
beatrix
4 ay önce

bide o kadar bekledik yani

diziizlerim
diziizlerim
4 ay önce

fjor neden aşkım ya iyi olsaydın keşke üzüldüm

beatrix
beatrix
4 ay önce

fjor'un giyim tarzı ailesinin yanındayken işte 1. sezonlar falan çok iyidi şimdi normal niye giydiriyonuz ya hala zengin yani evden çıkarken kıyafet almadımı hiç

ya bırak ya bırak ya
ya bırak ya bırak ya
3 ay önce

ab buna mı takıldın koskaca bolumde khalsdkuşasfa

kralların kralı
kralların kralı
4 ay önce

magne çekiç tötüne girsin kardeşim

fadime_nur.k
fadime_nur.k
4 ay önce

Qoskkqkskddjqkxcnoqmqdndksk

emotionalwatcher
emotionalwatcher
5 ay önce

Magne ne salak insansın kendin ölmek istemiyosan düşmanını mecbur öldürceksin ilk önce havalara girip şimdi pes ediyosun sana başka bir şey demiyorum

Sıla
Sıla
5 ay önce

sonda gözümüz gönlümüz bayram etti

kralların kralı
kralların kralı
4 ay önce

lannnn

beatrix
beatrix
4 ay önce

sjnjsnjjansaAHAHHAA

@niysa
5 ay önce

fjor=dava adamı abi net

Tezcaliptoca
Tezcaliptoca
5 ay önce

🤯🤯🤯

Hakan Durak
Hakan Durak
5 ay önce

Thor olmuşsun birde istemem diyorsun, kendine gel 😂

@ozlelelem
5 ay önce

saxa ve magne arasindaki sexual gerilimi hisseden bir ben miyim bir kere sevisseler ne olur yani

O ne laa
O ne laa
3 ay önce

Daha kimse öpüşmedi bile ama belki sevişirler sen dua etmeye devam et

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Alcatraz
Alcatraz
5 ay önce

Sonunda Fjor dönüyor be 🤩

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Alcatraz
Alcatraz
5 ay önce

Şu Magne'nin katil oldum triplerini beni öldürüyor 🤬 tanrı olduğunu öğrenirken bu kadar tribe girmedi bir dev öldürünce mi bırakmak istiyor görevi ???

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Alcatraz
Alcatraz
5 ay önce

Saxa çok güzel bir kız 😍

Medusa Langdon
Medusa Langdon
5 ay önce

savaş diye bir yerlerini yırtıp, vidarı öldürünce rabbim sen benden thor gücünü al istemiyorum diyen magne gibi bir gün...

O ne laa
O ne laa
3 ay önce

Hayır kimse dua ediyordu ben onu anlamadım. Kendisi tanrı zaten

Lemmy
Lemmy
5 ay önce

Mitolojide Jormungandr'ı Loki doğurmuyor ki eşi olan buz devi doğuruyordu aynı şekilde Hela ve Fenrir'i de

Halit
Halit
5 ay önce

dostum burası netflix kesin bir trans birey gay bireyler olacak yoksa olmuyor yapılarına ters

@phyaive
2 ay önce

loki mitolojide de doğurgan netflixle bir alakası yok yani

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Yukarı Çık