Devam Ediyor
The Mandalorian

Genel Bakış

Star Wars evreninin ilk live-action dizisi The Mandalorian, zaman olarak İmparatorluğundan düşüşünden ve First Order’ın ortaya çıkışından hemen önceki dönemde geçecek. Star Wars evreninde Jango ve Boba Fett efsanelerinin hemen ardından ortaya çıkan yeni bir savaşçıyı takip edecek. Galaksinin uzak bir köşesinde, New Republic’in otoritesinin uzağında yaşayan yalnız bir savaşçının maceralarını izleyeceğiz.

Dizinin başrolündeki Pedro Pascal’a Gina Carano, Giancarlo Esposito, Emily Swallow, Carl Weathers, Omid Abtahi, Werner Her...Devamını Göster

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
30 dk
Takipçiler
6742
IMDb Puanı
8.8
Yapım Yılı
2019
Fragman
OFFICIAL TRAILER
The Mandalorian fragmanını izle
2019
@halooo
3 gün önce

güzel dizi ama bazen ciddi manada uykum geldi . Kurgusal açıdan eksik kalmış yerler kendini belli ediyor 6/10

@brokolibey
1 hafta önce

güzel dizi

@nrnostromo
2 hafta önce

Dizinin 3. sezonu, spinoffu The Book of Boba Fett 25 Aralık'a alındığı için, 2022'ye ertelendi. Biraz daha bekleyeceğiz. Yeni spinoffta Mando'yu da göreceğiz...

@emirhanins2
1 ay önce

Star Wars ın tek bölümünü bile izlemeyen ben bu diziyi 2-3 günde bitirdim. Şimdi Star Wars izlemeye başlayacağım.

Kıraç Gülseven
Kıraç Gülseven
3 hafta önce

büyük hayal kırıklığına uğrayacaksın dostum haberin olsun :(

ardasrr
ardasrr
1 ay önce

3 sezon ne zaman gelicek haberi olan varmı

@yusufbabazz
1 ay önce

The Mandalorian 3. sezon, 25 Aralık 2021'de izleyici ile buluşacak.

Dio
Dio
1 ay önce

3 sezon gel artık gell

Anıl Bekçi
Anıl Bekçi
1 ay önce

özledim lan hadi artık

derya.
derya.
2 ay önce

Hiç beklemeden, tereddüt etmeden başlayın. Efsane bir yolculuğa çıkacaksınız.

Sansa Stark
Sansa Stark
2 ay önce

Pedro Pascal mıı? Başlayalım bakalım. 🙂)

@kadirthenormal
1 ay önce

got çok iyiydi ama 4. sezonda kaldım nerden izleyebilirm

baran lothbrok
baran lothbrok
2 ay önce

grogou (baby yoda ) çok tatlı amkkk

morpheusny
morpheusny
2 ay önce

3. sezonnnn

ACHİLLESS
ACHİLLESS
2 ay önce

3. sezon gönderin artıkk

@rapier
2 ay önce

noel zamanı çıkarma kararı almışlar.

ACHİLLESS
ACHİLLESS
2 ay önce

3. sezon ahirete kadar anca çıkacak sanırım

@foreverz
1 ay önce

birdahaki sene

@patso123
2 ay önce

harikaaaaa

JhonWİCK
JhonWİCK
2 ay önce

çoskunun tum yorumlarına dısk lıke atmakdan zevk alıyorum hep o mu bıze atıcak aq

MSG
MSG
3 ay önce

3. sezonnnn çık artık beee

*çoşkun kayanyıldız
*çoşkun kayanyıldız
3 ay önce

adam kafasındaki kaskı bi çıkarttı beni koysalar daha iyiymiş beni diyorum o kadar ciddi yani

beyzs
beyzs
3 ay önce

pedro pascal rolünü gayet iyi taşıyor gerek karizma olsun gerek oyunculuk olsun oldukça başarılı. Ha tabi herkes tornadan çıkmış gibi leonardo dicaprioya benzeyecek diyorsan orasını bilemem.

*Profesör*
*Profesör*
3 ay önce

çoşkun foto müq ama sen değilsin biliyorum

*Profesör*
*Profesör*
3 ay önce

çoşkun göğen o oyuncu işsizim fotoyu arattım

Ækygecit0808
Ækygecit0808
1 ay önce

Pedro pascalın neyini begenemedin anlamadım

@moresvet
3 ay önce

bu diziyi izlemeden önce star wars filmlerini mi izlemem lazım

@muhtes
3 ay önce

yoo gerek yok o kadar bence

@oce
3 ay önce

yeni sezonu iple çekiyorum

_Felina
_Felina
3 ay önce

star wars evrenini sevmesemde bu diziyi çok merak ediyorum.

@aux
@aux
3 ay önce

hala izlemediysen çok şey kaybetmişsin başla hemen

*çoşkun kayanyıldız
*çoşkun kayanyıldız
3 ay önce

öyle bi yazmışsın ki sanki her sabah kahvaltıyı star wars evreninde yapıyor gibi

@enceladusvi
4 ay önce

ÇOCUK YODA DEĞİL!

Efe Kayaoğlu
Efe Kayaoğlu
4 ay önce

hala hala nasıl çözdün acaba 500 yıldır söylüyoruz çocuğun yoda olmadığını

Ajan Melinda May
Ajan Melinda May
4 ay önce

evet ama yoda daha tatlı

Mezgit
Mezgit
4 ay önce

biliyoz gardaş

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Mezgit
Mezgit
4 ay önce

yeni sezon ne zaman geliyor ?

@yusufbabazz
4 ay önce

The Mandalorian 3. sezon, 25 Aralık 2021'de izleyici ile buluşacak.

Mezgit
Mezgit
4 ay önce

@yusufbabazz teşekkür ederim bilgi için

beyzs
beyzs
3 ay önce

2022 de gelecek 2021 aralık da gelecek olan boba fett

@yusufbabazz
3 ay önce

kardeşim googlenin yalancısıyım

Niklaus Mikaelson
Niklaus Mikaelson
4 ay önce

Yeni sezonunu iple çektiğim mükemmel yapım. Minik tatlı grogu'm... Diziye başlamayı düşünenler, size sesleniyorum. Ne bekliyorsunuz! 😂 Keşke hafızamı silebilip tekrar başlayabilseydim...

Bir Amirkhan hayranı
Bir Amirkhan hayranı
4 ay önce

hiç sıkılmadan izlersiniz çok güzel dizi

@yigitgg09
4 ay önce

SÜPER DİZİ İZLEYİN DERİM STAR WARS SERİLERİNİ HİÇ İZLEMEDİM BANA GÖRE DEGİLDİ AMA BU DİZİ FENA BİŞE

R.Ozan
R.Ozan
4 ay önce

kanka star wars izlemessen pişman olursun çok iyi bir seri gerçekten öneririm

@izleyici1651
4 ay önce

Serilerini izlemezsen hiç bir şey anlamazsın ki.

.               Me
. Me
4 ay önce

ACAYİP BİŞEY OLUM MUTLAKA İZLE VEEE BUNU KAÇIRMA EĞER İSTERSENİZ İZLENMELİ KOLEKSİYONUMA BAKIP ORADAN BİRKAÇ FİLM YADA DİZİ SEÇEBİLİRSİNİZ O KOLEKSİYONUMDAKİ FİLMLERİ VE DİZİLERİ 1🤓 DEN FAZLA İZLEDİĞİMDEN MÜKEMMEL ÖNERİLERLE ORAYA DİZİ YADA FİLM EKLİYORUM İSTERSEN YORUMUMA BİR KALP YADA YORUM YAPABİLİRSİN 🤓

İnterpreter
İnterpreter
4 ay önce

grogu ıspanaklı çöreğim 3.sezonu daha çok bekleriz bad batch bitince yayınlllarlar muhtemelen...

Efsabe
Efsabe
4 ay önce

Uzaylı filmler sevenler için güzel dizi, bazı noktalarda sıkıcı olsada sürükleyici bir dizi, 3 sezonu bekliyorum

Anıl Bekçi
Anıl Bekçi
4 ay önce

ne zaman gelicek chapter 17, merakla bekliyorum.

★ Jack Sparrow
★ Jack Sparrow
4 ay önce

DİSNEY 25 ARALIK Olarak açıkladı

Kayra Urun
Kayra Urun
4 ay önce

harika dizi mükemmel tavsiye ederim

Kayra Urun
Kayra Urun
4 ay önce

çok iyi harika efektlerde baya salam hatta o kadar iyi ki animasyon zannetmistim ilk izlememde sonradan anladım çok iyi be

Kayra Urun
Kayra Urun
4 ay önce

bu diziyi izlemek için star wars serisini tamam ladım😂

Uğur Suylemez
Uğur Suylemez
5 ay önce

3 sezon ne zaman gelicek ?

.               Me
. Me
4 ay önce

AHAHAAH GÜZEL SORU BEKLİYORUZ

Mustafa Botan
Mustafa Botan
5 ay önce

bu dizide diğer star wars dizileri gibi haftadan haftaya yeni bölümler gelse daha güzel olurdu bböyle izledin konuştu bekle diğeri daha iyi izle meraklan ne olucak konuş haftaya yine heyecanlan konşu acaba ne olucak yaşicakmış ölücekmi kurtulcakmı bir daha ki bölüm için merak yok sonuçta bitti 2sn sonra başlican neyi merak ediyon o 2sn de heyecanlan o kadar sonra hepsini izlediysen bi kaç saat konuş bitti

baş amiral thrawn
baş amiral thrawn
5 ay önce

öbür türlü de bizim yerli çöplerimize (dizi) benzerdi

Mustafa Botan
Mustafa Botan
4 ay önce

bizde aynı şeyler yapıldığı için çöp ailemle herhangi birini izliyoruz bi daha ki sahnede ne olucağını tahmin edebiliyorum ve çok kolay çoğunlukla tutuyor bide bizimkiler çok uzun bu dizilerin bölümleri o kadar uzun değil bu iyi ne uzun ne kısa ideal adamlar sırf para kazanmak için dizinin 1/5 1/6'sını bakışma yapıyolar diğer daha önemli sahneler gelene kadar hayatımızdan toplsan saatler gidiyor

@ismailcan123
5 ay önce

diziyi çok beğendim

★ Jack Sparrow
★ Jack Sparrow
5 ay önce

yeni sezonunu dört gözle beklkediğim dizilerden biri
yeni başlayan için söylüyorum bölümler çok kısa 30 dk 35 dk bi oturuşta sezonu rahat bitirirsiniz adamlar fantastiğin bilim kurgunun dibine vurmuşlar bazı bölümler var özellikle 2.sezon 1.bölüm efsane film gibi o bölümü 2 kere izledim 🙂

neko chan
neko chan
5 ay önce

bişey soracağım ben star wars'ı hiç izlemedim evreni hakkında pek bilgim yok bu diziyi izlesem aklım karışır mı? sırf baby yoda için izlemek istiyordum

neko chan
neko chan
5 ay önce

Yeni farkettim yorumlarda benim gibi bu soruyu soran çokmuş:)

@berkusta
5 ay önce

aklın karişmaz zaten ana karakter diğer film ve dizilerde yok

ardasrr
ardasrr
5 ay önce

3 sezon ne zaman gelicek haberi olan varmı

Emin Yıldız
Emin Yıldız
5 ay önce

2021 Kasım´ın 2.haftası olması bekleniliyor

Scherbatsky
Scherbatsky
5 ay önce

3. sezon konusu ne belli mi boba fett ile mi alakalı olacak

Emin Yıldız
Emin Yıldız
5 ay önce

Grogu´nun jedi tapınağında eğitimi, mandonun yeni düzen ile çatışması ve daha çok mandolorianlar hakkında bilgi edinmesi ve "this is way" inancını araştıracak sanırsam

@enceladusvi
4 ay önce

The Book of Boba Fett başka bir dizi. Aralık 2021'de yayınlanmaya başlayacak.

ahmetcskns
ahmetcskns
5 ay önce

this is the way !

ahmetcskns
ahmetcskns
5 ay önce

muhteşem.

Kayra Urun
Kayra Urun
5 ay önce

ben daha ön ce starwars la ilgili hiç bişey izlemedim direk buna başlasam bir şey olurmu

ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
5 ay önce

bence ilk 6 filmi izle oyle gir

karayilanida
karayilanida
5 ay önce

daha önce star warsla ilgili hiç birşey izlemedim direkt buna başlasam bi sıkıntı olur mu

Emin Yıldız
Emin Yıldız
5 ay önce

Star wars tamamen birbiriyle bağlı hikayelerle oluşur. İzlemezsen sıkıntı olmaz özellikle ilk sezon tamamen bir ödül avcısının hikayesini izliyoruz ama 2.sezon tamamen star warsa bağlanıyor. İlk 6 filmi izleyip merak ettiğini shitpedi ve youtubedan yalçın kayayı izleyerek takip edebilirsin. Güç senile olsun

Fatih Uçarsarı
Fatih Uçarsarı
5 ay önce

Umarım 3.sezon çıkar ama çıkacak gibi görünmüyor star wars sevenleri izleyebilir kesinlikle öneririm 🙂

Amiral Ackbar
Amiral Ackbar
5 ay önce

çıkçak ama 2022 de

lnnthnme
lnnthnme
6 ay önce

this is the way

Amiral Ackbar
Amiral Ackbar
5 ay önce

this is the way

ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
5 ay önce

this is the way

Amiral Ackbar
Amiral Ackbar
6 ay önce

arkadaşlar star wars yüksek konseyi açılmıştır isteyen gelebilir

@bayramonline
6 ay önce

star wars izlemiş kişiler için çok mükemmel bir dizi , izlemediyseniz de genel olarak anlar ve seversiniz. izlemenizi tavsiye ederim.

@dfnes
6 ay önce

başlasam mı??

Emircann
Emircann
6 ay önce

Diziyi izlemek için star wars izlemenize veya star wars hayranı olmanıza gerek yok. Hayatımda star wars izlemedim arkadaşımın tavsiyesiyle başladım ve bayıldım. İzleyin bence

Ahmet  Yasar
Ahmet Yasar
6 ay önce

ilk sezonda sıkıntı olmaz ama 2.sezonda filmlerde geçen bazı olaylar ve karakterler var onları anlamazsınız

Emircann
Emircann
6 ay önce

2. sezona daha başlamadım. Şuan başka bir dizi izliyorum ondan sonra buna kaldığım yerden devam edicem yani 2. sezonu izlicem. 2. sezonu anlamak için hangi filmleri izlemeliyim yazar mısın?

skywalker
skywalker
6 ay önce

2.sezon için sadece star wars'ın orijinal ilk 6 filmini izlemeniz yeterli sırası 456123 diye gidiyor fakat bir star wars fanı olarak diyebilirim ki ona dahi gerek yok :)

Emircann
Emircann
6 ay önce

@skywalker eyw ben yine de dediklerini izliyim hem az da olsa star wars evrenini tanımış olurum. Cevap verdiğin için çok teşekkürler.

lnnthnme
lnnthnme
6 ay önce

3. sezonu grogu güçlerini kullanmasını bilir mando da onu almaya gelir böyle olcak bence sonra yeni yeni haterlar falan

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Second Tab
Yukarı Çık