Devam Ediyor
YOU

Genel Bakış

Parlak zekalı bir kitapçı, hevesli bir yazarla yolları kesiştiğinde, en yakın detayları toplamak ve ona yakınlaşmak için internet ve sosyal medyayı kullanıyor. Büyüleyici ve aksi bir ezilme, her engeli - ve kişiyi - sessizce ve stratejik olarak ortadan kaldırdığı için hızla takıntılı hale gelmeye başlar.

Caroline Kepne'nin en çok satan romanına dayanan "Sen", "Aşk için ne yaparsın?" Diye soran 21. yüzyılda geçen bir aşk hikayesi.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
43 dk
Takipçiler
14112
IMDb Puanı
8.2
Yapım Yılı
2018
Fragman
OFFICIAL TRAILER
YOU fragmanını izle
2018
kbrfkrd
kbrfkrd
4 saat önce

bu diziyi hatırladım 1. sezonunun yarısında bırakmıştım şimdi tekrar başlıycam tavsiye ederim izleyin

TolgacaN ( ErŞaN Kunerİ )
TolgacaN ( ErŞaN Kunerİ )
4 saat önce

izlemeyi bıraktıgın diziyi nasıl tavsiye ediyorsun onu anlamadım :D

Appa
Appa
4 saat önce

baya güzelmiş lan 1.bölüm çok sardı

theodora
theodora
5 saat önce

arkadaslar izlemeye baslayayim mi nasil dizi

@aleynam
1 gün önce

internette yeni sezon için sıktı artık yorumlarını okumuştum ama süper gidiyor lan

sanemhq
sanemhq
1 gün önce

asagi cok inmeyin @üsame dizinin sonunu spoiler vermis

@fero6
1 gün önce

sen nasıl mükemmel bir insansın ulan

jokerr
jokerr
11 saat önce

spoiler işaretlenmiş yorumu okuyacak kadar mal mısınız aw

sanemhq
sanemhq
1 gün önce

diziyi o kadar ozlemisim ki ya bu nasil bi sezondur 1 yil bekledigime degdi cidden penn ve victoria zaten muthis oyuncular beni de oldurebilirler izin veriyorum asiri baglandim senaryo 2. sezonunkinden daha guzel yazilmis bence baya eglenceli komik ve bol bol biseks panik aldigim bir sezondu senariste kocaman tesekkurler 1. sezondan beri askimsin 🤰

KRAL
KRAL
1 gün önce

dizi güzelmi

sleir
sleir
1 gün önce

hemen basla

Fantasy ^^ Tehlike
Fantasy ^^ Tehlike
1 gün önce

Unutmadan, 18.10.2021 de başlandı🙂

Muhammed Emin Çelik
Muhammed Emin Çelik
1 gün önce

19:82023 tarihinde yeni sezon geldi

06sfy
06sfy
1 gün önce

ilk 2 sezonu izleyeli 2 yıl oldu herşeyi unuttum baştan mı başlasam 3. sezonu izleyesim gelmedi ona da zamanım yok ama

@sumololo
1 gün önce

4.sezon tahmini ne zaman gelir aq aşırı beğendiims

Dloxy?
Dloxy?
1 gün önce

Yav bu filmi daha izlemedim ama nedense diziye hiç iyi bakamıyorum kötü gibi geliyor

@arwenbabyy
1 gün önce

Sus istersen

Dloxy?
Dloxy?
1 gün önce

ne diyon lan şeyim bişey mi dedik ne kadar malsın

@onne
2 gün önce

@Nayıl İstersen Feriha , bu diziyi annenle izlemiyon inşallah :d

*çoşkun kayanyıldız
*çoşkun kayanyıldız
2 gün önce

sizin dizi haberlerini ben mi vermek zorundayım biraz dizinize sahip çıkında millet saçmalık izlemekten kurtulsun... 😒 SQUİD GAME’İ TAHTINDAN KİM İNDİRDİ?

Caroline Kepnes’in 2014 yılında yayımlanan romanından uyarlanan You , bir kaç yıl önce gösterdiği başarıdan sonra Netflix tarafından satın alındı. 3. sezonuyla birlikte perdeye geri dönen dizi çıktığı gün, en çok izlenenler listesinde 1. sırayı kapmayı başardı. Böylece Squid Game'in zirvedeki yerini You aldı.

*çoşkun kayanyıldız
*çoşkun kayanyıldız
2 gün önce

bu kıyağımı unutmayın ! breaking bad deyin unutmayın ;) öpüyorum sizileri yavru kuşlarım benim

@endoplazmikr
2 gün önce

Sus be

Dloxy?
Dloxy?
1 gün önce

sence hangi dizi daha iyi

*çoşkun kayanyıldız
*çoşkun kayanyıldız
1 gün önce

@dloxy ikisi çok farklı kulvar dizi. squid game çok abartıldı beklediğim gibi değildi kalite yoktu sadece oyunlardan ibaret ondaki ekşını duyguları bile verememişler çok eksik kalmış 2. sezonda el atılırsa daha iyi olabilir 8 ımdb puanı çok fazla dizi gibi o da abartı

Muhammed Emin Çelik
Muhammed Emin Çelik
1 gün önce

sonunda trendlere girdik

*çoşkun kayanyıldız
*çoşkun kayanyıldız
2 gün önce

teen wolf buradan da bi tokat geliyor hazır olun😅 topu topu 2 gazozum kaldı feda olsun bu diziye hadi bakim bastırın millet kurdun kulaklarını bükmeye gidiyoruz 🤣

Şahin Karakaya
Şahin Karakaya
1 gün önce

Teen Wolf ne alaka yeni sezon mu geliyor ?

@dddb1980
@dddb1980
1 gün önce

ahahahahhaahjjk

@dddb1980
@dddb1980
1 gün önce

@şahin,breakınbadcilerle teenwolf hayranları tarihte her zaman savaşmıştır,savaşmaya da devam edecektir jnhjnhjnhj

@1apo5
2 gün önce

izlemeye deger mi ?

Muhammed Emin Çelik
Muhammed Emin Çelik
2 gün önce

kesinlikle değer nokta

@azizekrem
2 gün önce

psikopat seviyorsan direkt çöq knk

@1apo5
5 saat önce

@azizekrem çökem

@ily
@ily
2 gün önce

sonunda favori dizimin ucuncu sezonu geldi 💘

@azizekrem
2 gün önce

ucundan sıktı gibi daha 6 dayım belki sonu daha iyidir

Dloxy?
Dloxy?
2 gün önce

film kötü diye gördüm bir çok videoda tecavüzcü filan demişler baştaki adama izlemeye değer mi sizce de öyle mi

paeonia
paeonia
2 gün önce

hatırladığım kadarıyla tecavüz sahnesi felan yok bi adamın bi kızı takıntı haline getirmesini anlatıyor benim çok beğendiğim dizilerden ama başı biraz sıkabilir

Breaking bad
Breaking bad
2 gün önce

tecavüz değilde taciz demek istemişlerdir

elifgrimes
elifgrimes
2 gün önce

HARİKA!!!!!

@dddb1980
@dddb1980
2 gün önce

ne harika,ölüm mü?

sanemhq
sanemhq
1 gün önce

ölüm harika evet

elifgrimes
elifgrimes
1 gün önce

ya kes güzelim hadi

azra.
azra.
2 gün önce

arkadaslar önerir misiniz izlemeli miyim

@ily
@ily
2 gün önce

İzleeee

Furkan Erdemir
Furkan Erdemir
2 gün önce

ÇOK ÇOK İYİ SON BÖLÜM BRAVO

benmorty
benmorty
3 gün önce

haydi bakalım başlıyoruz 3. sezona bitirince analiz yapıcam

Ilayda
Ilayda
3 gün önce

bu dizi abartılıyor biraz konusuna bile bakmadim da guzel mi sizce hangi diziye benziyor bide

Emir Öztürk
Emir Öztürk
2 gün önce

İzlediğim en iyi dizilerden biri baya iyi bir dizi konusu bir kitapseverin,kütüphanecinin sevdiği kişi için her bi boku yapması(öldürmek dahil).

@azizekrem
2 gün önce

psikopat seviyorsan direkt çöq knk

kertenkele
kertenkele
3 gün önce

3 sezonu aynı anda izledım ve kafayı yedım ben böyle şiddet yanlısı bir karakter görmedim

Muhammed Emin Çelik
Muhammed Emin Çelik
3 gün önce

dizinin beğenme oranının azalma nedeni şu; arkadaşlar dizinin yapımı değişti dizinin akötürü ölünce bir yapıma geçti ve diziyi iyi ilerletemediler

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@grizz
3 gün önce

daha 3. sezona başlamadım inş uzatmak için saçmalamamışlardır

*çoşkun kayanyıldız
*çoşkun kayanyıldız
3 gün önce

Bu dizi teen wolf u aşağıya alır .

@dddb1980
@dddb1980
3 gün önce

Bence de,olabilir.

zelih4
zelih4
3 gün önce

ilk defa haklı bişi dedin coşkun helal sana

*çoşkun kayanyıldız
*çoşkun kayanyıldız
3 gün önce

her yorumumun altına farklı kişiler tarafından ilk kez haklı birşey dedin yazılması.. galiba sürekli haklı bir şeyler söylediğimi gösteriyor.... adsfgsdfdhn

@dddb1980
@dddb1980
3 gün önce

iyi teori jnhjnhj

Dloxy?
Dloxy?
2 gün önce

film güzel mi ki reis bide senin teen wolf ile alıp veremediğin ne var :D

beni sevmeyende ne bilim
beni sevmeyende ne bilim
4 gün önce

çok spoiler yedım ofof napıcam lan

@dddb1980
@dddb1980
3 gün önce

hemen başla daha fazla yememek için bence.

stilesvebitakımnesneler
stilesvebitakımnesneler
4 gün önce

manit s3 u izlemek icin benim ilk iki sezonu izlememi beklio😌 beraber izlicekmisiz😩🛐

kertenkele
kertenkele
3 gün önce

yapma yakarsın kendini

stilesvebitakımnesneler
stilesvebitakımnesneler
3 gün önce

yaa niye oyle diyosun :c

Emir Öztürk
Emir Öztürk
2 gün önce

dikkat et bir gün elinde baltayla kovalamasın seni asdasdf

stilesvebitakımnesneler
stilesvebitakımnesneler
2 gün önce

BRUH ÖCSŞLDPCĞSDÖCAÇSZXŞLAS

sanemhq
sanemhq
1 gün önce

ay benim manit de izlemek icin beni bekliyo ya beraber izlicekmisiz sapsiik

Elucevanlestelle
Elucevanlestelle
4 gün önce

3.sezon tamamını izedim ama beğenmedim,2. sezon da hikaye'yi tüketmişler..Aşı karşıtlarını aşağılamaları da olmamış,had'lerine değil.ilk 2 sezon harikaydı.3. sezonu o kadar boşa beklemişiz.4. sezon'da telefi ederler artık...

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@brsrtl
4 gün önce

İlk iki sezonu sevemeden izledim ama beni de en çok saran 3.sezon oldu. Kendiniz izleyip karar verin en güzeli 🙂

@dddb1980
@dddb1980
3 gün önce

ooooo,3e başlıyım ben hemen

fuck it
fuck it
4 gün önce

2 senedir sezon bekleyen ben sezon gelince baslamaya useniyorum noluyor banaaa hevesim kacti

Özge Demir
Özge Demir
4 gün önce

sen ben misin delircem

İtlikserserilik
İtlikserserilik
4 gün önce

ben sezonu beğendim ama love'un ölümü üzdü ayrıca joe'nun aptal kızın peşinden gitmesi sinir oldum

fuck it
fuck it
4 gün önce

Hay elimi skm spoiler okumadan duramiyorum amk nasil ya nasilll

Muhammed Emin Çelik
Muhammed Emin Çelik
3 gün önce

neeeee olm Allahına kurban neden söylüyon maaaaaaaaal

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Orhan-
Orhan-
4 gün önce

Joe abimiz artık klasikleşti. İşe gider - kızla tanışır bu benimle flört ediyor galiba der - sonra onun için mezar ayırır 3 sezon bundan ibaret 3 sezon hele diğerlerine göre kendini çok tekrar ediyor

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

aden
aden
4 gün önce

aklımdaki tek soru, eğer bu olay gerçek olsaydı ve türkiyede geçseysi müge anlı joe ve love ı enseler miydi dkwğdmwöq

Ceren Targaryen
Ceren Targaryen
4 gün önce

muhtemelen eve t

Taha Yasin Karabay
Taha Yasin Karabay
4 gün önce

Sezon 3 kurgu bakımından yetersiz ve kendisini tekrar eden tipik bir başlangıca sahip. Ve ekstra saçmalıklarla dolu. Sezon üçü beğenmedim

Mavera1
Mavera1
5 gün önce

başlayalım bakalım

Hmyra
Hmyra
5 gün önce

3.sezonu izlemeye başlayıp umarım hata yapmıyorumdur

Goldendan
Goldendan
5 gün önce

her sezon o kadar birbiriyle aynı ki yeter daaaa diye hızlı hızlı sardırıyor, acaba bu sefer nasıl öldürdüler diyip tekrar başa sardırıyosunuz

@serdarkcn
5 gün önce

Başlımmi ekşin varmı ekşin

@talha00
5 gün önce

Çok ekşın bekleme dram sonuçta

@serdarkcn
3 saat önce

@talha00 peki sarmaz o zaman eyw

@aleesiaa
5 gün önce

Çok duydum ama izlemedim başlayalım bakalım

hey lül
hey lül
5 gün önce

allahim cok sukur bismillah

Rüya:)
Rüya:)
5 gün önce

Yıllardır 3. sezonu bekliyordum sonunda geldii AAAAAA tüm işlerimi bırakıp izlemeye koyuluyorum

ruwyd_
ruwyd_
5 gün önce

ohaa öylesine girmiştim yeni sezon yüklenmiş

@azizekrem
5 gün önce

Sonundaaaa

@kelebekkk
5 gün önce

ayyy sonundaaa 😊🎈

sleir
sleir
5 gün önce

abi ne kadardir yeni sezonu bekliyordum ve cikti basliyorum simdi🤚🏼🤚🏼

geceleriizlerim
geceleriizlerim
5 gün önce

Pekala başlıyorum beğenip beğenmediğimi ilk bölümün altında bulursunuz artık 🙂

ECY
ECY
5 gün önce

3. sezon özet; Evlendiniz ve hala doyumsuzsunuz ilgiyi alakayı dışarda arıyorsunuz. Üstelik bir bebeniz var. Ayıp a*k. Sürekli bir, ben onu izleyem, ben buna kek börek yapam, şunun tokasını atletini çalam. Biraderim Joe sapıklık yapacaksın madem karınla fantazi yap. Onu izle, onun tokasını atletini çal. Yani bu ne böyle her bölüm her bölüm. İhtiraslar, ihanetler, yalanlar, aldatmalar. Sadece 3. sezonda kaç kişi harcandı ya. Ve hala ders çıkaran yok bunlardan. Bu kadar olmaz. Sizi kınıyorum!

sanemhq
sanemhq
5 saat önce

JUIOSGUOSUIGWIGUX NEDIYON KANKA

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

salamlisalam
salamlisalam
5 gün önce

izleyecek bir şeyler bulamamıştım zaten izleyelim bakalım yenş sezonu

jokerr
jokerr
5 gün önce

başladı bizim mesai

Second Tab
Yukarı Çık