03 Temmuz 2019
VidMoly
Okru
Sessiz - Hush

Hush

Genel Bakış

Sağır bir kadın olan Maddie, tek başına yaşamak için ormanın içinde bulunan bir eve yerleşir. Üzerinde çalıştığı kitabını bitirmeye çalışan Maddie, yeni hayatından oldukça mutludur. Fakat bir gün bilgisayar başındayken kendine gelen bir mesaj her şeyi altüst eder. Mesajda o anki halinin fotoğrafı vardır. Evin dışından birisinin kendisini izlediğin düşünen Maddie çok geçmeden maskeli katil ile karşılaşır. Maddi, eve girmeye çalışan maskeli adamdan kurtulmaya çalışmak için zorlu bir mücadele vermek zorundadır.

Bu film özeti LaCasaDePapel tarafından oluşturuldu.
Türü: Gerilim, Korku
Your friends have also watched this before.
Ülke
US
Süre
81 dk
Takipçiler
406
IMDb Puanı
6.6
Yapım Yılı
2016
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Hush fragmanını izle
2016
BARD
BARD
1 saat önce

filmin girişinde kormam ve geri kalanında ölesine izlemem

@rahime135
1 hafta önce

lan abi bisi dicem bu katil ilk basta bu karıyı neden oldurmek istiyoru viri bana açıklayabilir mi (☞ ಠ_ಠ)☞→_→

@evya
1 hafta önce

Bsn sonunu pek fazla beğenmedim ama yinede güzel filmdi.

Denizışığı
Denizışığı
2 hafta önce

Nefes kesiciydi

t1k.irti
t1k.irti
2 hafta önce

hayatımda izlediğim en boş dizi/film . İzlemeyin zaman kaybı

Severus Snape
Severus Snape
2 hafta önce

katil ölüyor kadın yaşıyor ama eli kopuyor bacagi oklaniyor herkes ölüyo iyi seyirler

@shadesofblu
3 hafta önce

kadını öldürmek isteyen bi bendimydim ya çok sinir oldum john onun yüzünden öldü

Elif Meryem Gülsüm Çelikk
Elif Meryem Gülsüm Çelikk
2 hafta önce

Yanlız kadın duymuyo

Nisa☘️
Nisa☘️
3 hafta önce

asla korku içerrmiyor. yer yer gerilim var ama beni pek etkileyemedi

İzel
İzel
3 hafta önce

2 kere izledim ikisinde de aynı heyecanı veriyor çok güzel

@iremjones
3 hafta önce

kadın için ağladım 😫

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@aleyna67
1 ay önce

arkadaslar nasil koleksiyon yapiliyo ya lutfen yardim edin

@emircivlez
3 hafta önce

Knk sağ üstte profil fotoğrafın var ona bas>profilim az aşağı in diziler oyuncular vs yazıyor onların hemen sağında.

@aleyna67
1 ay önce

gerilmeyenler sesi full kısıp izleyin abi her an biyerden çıkçakta kadın duymayacak diye altıma ettim ne diyosunuzzzzzz

ezelineyşanı
ezelineyşanı
1 ay önce

güzel film sardıra sardıra izledim heyecandan fjfnjfjkfb

ervayım
ervayım
1 ay önce

Ben böyle bi şey görmedim kadının yerinde olsam 54678930 kere ölmüştüm

Find hope in the hopeless
Find hope in the hopeless
1 ay önce

senin derdin ne o**ç** demekten izleyemedim flimi ruh hastasi ödüm koptu valla

Find hope in the hopeless
Find hope in the hopeless
1 ay önce

ready or not gibiydi sonu evlilik iste demedi bir sonunda.. :d

@zynp41
3 hafta önce

Ben de işin içinden başta konuştukları sevgilisi çıksın diye bekledim onu andırıyo dındşdmc

@gamzeklc
1 ay önce

inanılmaz bir filmdi ve pek korkunç değildi

•Yaren•
•Yaren•
1 ay önce

Korkunç değildi sadece hafif gerdi. Hoş film izlenir

@tuanee
1 ay önce

guzeldi harikaydi muazzamdi

@thedeadceycey
1 ay önce

kadına bravo aq ben olsam anında ölmüştüm

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

daisyblueee
daisyblueee
2 ay önce

ALTIMA EDİYODUM LAN NASIL KORKMADINIZ

@nisssaa
2 ay önce

kadında ki cesarete hayran kaldım aq ben fotoğraftan sonra kapıyı kapatmaya koşamaz orda ölürdüm

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Doğan Bulut
Doğan Bulut
2 ay önce

Değer abi net izlenilir. Tam puanında bu arada.

darkparadsse
darkparadsse
2 ay önce

tek mekan olmasına ragmen gayet basarılı bir film olmus

darkparadsse
darkparadsse
2 ay önce

abi cok gerildim lan

Rabia
Rabia
2 ay önce

Elini kırma yerinde midem kalktı

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

merve.
merve.
3 ay önce

Eğer bir filmden aradığınız sadece gerilim veya çerezlik olması ise gayet başarılı bir film. Gerilimi çok iyi fakat fazlası beklenmemeli.

@raby
3 ay önce

sevdim geriyorr

hiko babanın dik burnu
hiko babanın dik burnu
3 ay önce

zaman hızlı geçmiş :q

Mercimek
Mercimek
4 ay önce

Gerilim filmi izlemeyi sevenler, soluksuz izleyecektir. Harika bir Filmdi.

@busranurcetin
4 ay önce

Aşırı korku veya aşırı gerilim filmi değil fakat gayet güzeldi tavisye edilir

Laraa
Laraa
4 ay önce

boş 81dk gidip anabella izleyin o daha korkunç bunda gerilim bile yok sıkıcı

elpatron00
elpatron00
3 ay önce

lan sonunda gerilim bile olmadığını düşünen biri be herkes baya korkmuş bende psikopatlık olduğunu düşünmeye başlamıştım

meyra3
meyra3
5 ay önce

korku değil daha çok gerilim güzeldi bence

Pınar%1mutlu
Pınar%1mutlu
5 ay önce

korku filmi değil gerilim filmi kızın parmaklarını kırdığı bi sahne var orası aşırı rahatsız edici ben hala etkisindeyim o sahneden sonra gözüm kapalı izledim zaten o sahneden önce rahatsız edici görüntüler yok aslında sahneden sonra da yok ama ha bire parmaklar kareye girince çok kötü oldum

---> *-* <---
---> *-* <---
4 ay önce

Bence spoiler işaretle

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@geraldine
5 ay önce

Annemle izledik annem beğendi. bence idare ederdi 😋

edaişte:)
edaişte:)
5 ay önce

ne gerildim ne korktum bunu izlemek yerine başka bir film izleyin daha iyi BENCE

elpatron00
elpatron00
6 ay önce

korku filmi dediğin korkutur hadi olmadı gerer konusu güzel eski de değil biraz gerilirim diye girdim baştan sona tık yoktu yorumlara bakıyorum herkes bayağı gerilmiş bende mi bi psikopatlık var anlamadım

Sena
Sena
1 ay önce

Bende de bir etkisi olmadı. Sırf arkadaş ısrarla önerdi diye izledim.

elpatron00
elpatron00
3 hafta önce

sende de bi etkisi olmadığına mı şaşırayım arkadaşının filmi önerecek kadar beğenmesine mi ahahashahsh

yagmurd
yagmurd
6 ay önce

çok iyiydii

elpatron00
elpatron00
5 ay önce

aga bu spoiler değil be ahshash

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@damlaqx
6 ay önce

gerim gerim gerildim güzeldi

Senarist
Senarist
6 ay önce

Çok güzeldi kesinlikle harika. En iyi yanı da cinsellik yok saçma sapan sahneler yok akıp gidiyor, gerçekten böyle daha iyi oluyor.

hocam aykut uç yiyo
hocam aykut uç yiyo
6 ay önce

gerim gerim gerildim bu ne

azraabjk
azraabjk
6 ay önce

acayip gerildim gerilimin hakkını en fazla veren filmdi diyebilirim..kadn efsaneydi

azraabjk
azraabjk
6 ay önce

kadın**

Laraa
Laraa
4 ay önce

saka mı yapıyorsun canim

Zeynpzybk
Zeynpzybk
6 ay önce

Acayip gerildim ödüm götüme kaçtı korkunç değil ama çok gerilimliydi gerilim sevenler izlesin ama gerçekten güzeldi tavsiye ederim.

Furkanzzers™️
Furkanzzers™️
6 ay önce

neden camı kırıp öldürmüyo yazmışlar katil sadist bir psikopat zevk için öldürüyor kadının acı çekmesini görmek istiyor hemen öldürseydi bundan zevk alamayacaktı farkettiyseniz kadının cama eli sıkıştı an elini tekmeledi ve kadının acı çekişini seyretti bundan zevk alıyor ama kadın istediği gibi davranmadı

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

beyza
beyza
6 ay önce

sonundan sonra ne olduğunu da görmeyi çok isterdim gayet güzel bir gerilim filmiydi

<3
<3
6 ay önce

film çok güzel kadına helal olsun

@meljke
7 ay önce

başliyorum bitince yorum atarım

wmery
wmery
7 ay önce

Kate Siegel için başlamıştım ve beğendim gayet güzeldi

@beratyilmaz
7 ay önce

sonunu yazdığı kitapla bağdaştırmalarını beklerdim. umarım ikincisi gelir 🙏

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@nehrxu
7 ay önce

hem sağır hem konuşamıyo buna rağmen ormanda yaşamaya karar vermiş?oda ayrı bi şaçmalık ki madem ormanda yaşicaksın niye kapını sonuna kadar açık bırakıyosun aq

@herahere
7 ay önce

Ormanda kimse yok diye?

elpatron00
elpatron00
7 ay önce

kimse varmış demek ki

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık