11 Ocak 2019
VidMoly
Ölümcül Makineler - Mortal Engines

Mortal Engines

Genel Bakış

Medeniyeti yok eden büyük felaketin ardından yıllar geçmiştir. Artık hiçbir şey eskisi gibi değildir. İnsanlar kendilerine yeni bir yaşam biçimi geliştirmiştir. Yeryüzünde hareket eden büyük şehirler, daha küçük olan kasabaları vahşice yağmalamaktadır. Tom Natsworthy, yürüyen büyük şehirlerden olan Londra’nın alt sınıfındandır. Tehlikeli kaçak Hester Shaw ile karşılaşan Tom Natsworthy artık hayatta kalmak için savaşmak zorundadır. Bu iki farklı insan hayatın değişmesine neden olan bir ittifak kurar.

Bu film özeti LaCasaDePapel tarafından oluşturuldu.
Your friends have also watched this before.
Ülke
NZ
Süre
128 dk
Takipçiler
521
IMDb Puanı
6.4
Yapım Yılı
2018
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Mortal Engines fragmanını izle
2018
@ikballlen
1 hafta önce

çok güzeldiii

xqzeynep
xqzeynep
1 ay önce

film baya iyidi

Savas Aksoy
Savas Aksoy
2 ay önce

👍👍👍

@opertim
2 ay önce

👍

Mayra
Mayra
4 ay önce

kitabı daha güzeldi

@gizemyasin
4 ay önce

1:37:06 Witcher a benzemiyo muu

@gizemyasin
4 ay önce

Valentine sonda yaşicak sandım aynı mandolerian da ki gibi ama üstünden bilmem kaç bin tonluk şey geçiyodu ölsün bir zahmet

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@gizemyasin
4 ay önce

Shrike yanlış yazmışsam kusura bakmayın yani robot başlarda kötü filan diye düşünebilirsiniz normal ama öyle değil inanın ben ona çok üzüldüm 😪

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@gizemyasin
4 ay önce

Güzel mi evet güzel aileyle izlenir mi evet başlarda yavaş akıyo du bende dublajı açtım ×2 hıza aldım öyle gayet iyi oldu

Levan
Levan
5 ay önce

2000 yılından sonra çıkmış en iyi 3 SteamPunk Filminden bir tanesidir bu film. Belki de 2000 yılından sonra çıkmış 5 tane Steampunk filminden 1 tanesi olduğu içindir. (Normalde burada 2 paragraf neden steampunk eser çıkmıyor diye sızlanacaktım ama yazının daha fazla uzun olmasını istemedim) Film güzel bir sekans ile başlamakta. Güzel Post apokaliptik bir dünya görüyoruz. Az detaylı ama yine de güzel. Lakin bu post apokaliptik dünya, filmde bu ilk sekanstan sonra ne yazık ki çok az kullanılmakta. CGI kullanımı bu kadar iyi olan bir filmde de bu dünyayı daha fazla görmemek çok üzüyor beni. CGI çok güzel ve sinematografisi iyi ama bu dünyayı o kadar iyi yansıttığını düşünememekteyim. Ben Londra ya da farklı bir yürüyen şehirde insanların ruh halini, Londra'nın insanı boğan ama yine de ayrı bir göz zevki veren o sisli havasını çok güzel bir CGI ile görmek isterdim. Gerek esas alındığı kitapta Londra'nın bu filmde farklı bir betimlemede olması gerek benim okuduğum, izlediğim, oynadığım Steampunk evrenlerinde kullanılan sinematografinin farklı olması beni bu filmin atmosferine ne yazık ki çekemedi. Lakin yine de göze hitap etmekte. Hikayesi ise bu atmosferi vermek için pek uğraşmıyor ne yazık ki. Hikayede ilgi çekici olan 2 şey var 1.si Stalkers, 2.si de Thaddeus'un kıyamet silahı. Bu 2 tane olgu bizi filmde tutmak için yeter de artar . Hikaye ayrıca; bu iki ilginç noktada da bulunan, çok iyi bir karakter de seçmiş, o da Hester. Şimdi gelelim bu ilgi çekici hikayelere; Öncelikle Stalker olan Shrike'in hikayede nasıl kullanıldığına bakalım: Filmin ortasında Hester " Shrike beni kurtardı ve beni şimdi ölü istiyor çünkü beni sonsuza kadar hayatta tutmayı amçlamakta" diyor. Bu çok güzel bir hikaye aslında. Hem bu sayede filmin temposu da iyi ayarlanılabilir. Lakin bu hikaye o kadar kötü anlatıldı ki... Yine Shrike'i çok iyi bir backstory ile görüyoruz. Neden Hester'ı kurtardığı ortada, neden Hester'ı istediği ortada, neden onu öldürmek istediği ortada. Lakin en sonda neden Hester'ı bıraktığına dair gram mantıklı sebep yok. Ölümü ise çok kötü bir ölüm ve hikayeye de katkısı çok minimalize edilmiş. Gelelim 2. İlgi çekici olan konuya, Thaddeus ve onun kıyamet silahı: Bu konu zaten Filmin ana konusunu oluşturmakta ve hikayeyi anlatmak için de karakterleri baz alıyor. Öncelikle Thaddeus filmdeki en iyi anlatılmış karakter. Hiçbir şekilde gelişmiyor ve güce karşı olan dogmatik sevdasını bırakmıyor. Hikayeye çok büyük anlamda etki ediyor, olay zincirini değiştiriyor ve Hugo abimiz de karakteri çok iyi oynamış. Thaddeus iyi yazılmış-yönetilmiş bir karakter ve son sahneye kadar ilgiyi üstünde tutmayı başardı. Bu yönden bu film için koskoca bir pozitif yön oluyor tek başına. Kıyamet silahı ise: Çoğu Punk felsefesinde olan, yine ilgi çekici bir konu ve burada da iyi işlenmiş. Gelelim karakterlere: Tom; gerçekten vasıfsız, elinden geleni yapmaya çalışan ama son sahneye kadar aman aman bir katkısını göremediğimiz klasik ana karakteri ruhsal olarak tamamlayan şahıs oluyor. Hester ise bana boşa harcanılmış gibi hissettiriyor. Bu karakteri çok daha iyi bir şekilde anlatabilirdiniz. Ayrıca karakterin bazen yaptığı sebepsiz çelişkiler de çok göze batıyor. Tom ile arasında olan ilişki buna mükemmel bir örnek. Diğer karakterler ise aslında o kadar kötü değil. Başkan dışında oyunculuğunu sevmediğim, göze batan karakter yok. Müzikler ise: Müzikler güzel. Sonuç olarak filmin Atmosferi ve sinematografisi iyi, karakterlerde çok başarılı yönler-aktarımlar var ve ilgi çekiciler. Lakin hikaye anlatımı zayıf, tempo belli-belirsiz çok düşüyor ve backstoryler pek iyi doldurulamıyor. 7/10

@colekurabiye
5 ay önce

asla okumicam salaklığın bilinmeyen seviyesindesinn

Levan
Levan
5 ay önce

K. Salgın (2011) filmine "arkadaşlar filmde virusda yarasa dna sı var ve 2011 yapilmıs bir film ve suan 2020 ve bu virusdede yarasa dna sı var cok supheli degilmi" yazan arkadaş. Benim yazım salakça.

@colekurabiye
5 ay önce

düşündüğüm gibi gerçekten salaksın

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@melike98
5 ay önce

Gayet güzel bir film ( aile ile izlemek isteyenler için de uygun )

Aʀɪssᴀ~
Aʀɪssᴀ~
7 ay önce

başarılı film izlenir yani bide Hügo Weaving de rol almış

ali sunday
ali sunday
11 ay önce

Her türlü izlenir

Gözde Nur
Gözde Nur
1 yıl önce

iyiydi film bulamadıysanız direk başlayın

AksakalliGandalf
AksakalliGandalf
1 yıl önce

peter jackson da ğüzel bir film daha YüzüklerinEfendisi filminde ELF kralı ELROND DA var ğüzel oynamış jha

ADMIINANNENGÜZELMİ
ADMIINANNENGÜZELMİ
1 yıl önce

DENİZDE GEMİ SÜRÜYORLAR GİBİ SANKİ AQ :d

AksakalliGandalf
AksakalliGandalf
1 yıl önce

BELKİ deniz geminin içinde

umut ege
umut ege
1 yıl önce

Ne zamandır karşıma çıkmıyon dedim Mustafa sonunda çıktın xd

ADMIINANNENGÜZELMİ
ADMIINANNENGÜZELMİ
1 yıl önce

ben heryerdeyım :D

★ Jack Sparrow
★ Jack Sparrow
1 yıl önce

harikaydı arşive eklenecek filimlerden biri

AksakalliGandalf
AksakalliGandalf
1 yıl önce

lan ğinemi sen

★ Jack Sparrow
★ Jack Sparrow
1 yıl önce

:))) babuş neyapıyon ya özledim seni

AksakalliGandalf
AksakalliGandalf
1 yıl önce

asdkadasdkakdkas :D BENDE seni özledim ben the 100 4 kere başlıyorm ahsdshdas

★ Jack Sparrow
★ Jack Sparrow
1 yıl önce

ben bitiremedim daha şuan 6.sezon 5 bölümü izlicem az kaldı yanlız 6.sezon efsane olmuş butun bolumlerde en çok sıkıldığım 3.sezon oldu şu kırmızılı kadınlı bölüm bitsin bende tekrar başlıcam

★ Jack Sparrow
★ Jack Sparrow
1 yıl önce

bu the 100 dizisinin labirentle bi alakası varmı çok benziyo

@halooo
1 yıl önce

9/10 çok güzel bir film

Zeynep Gündoğdu
Zeynep Gündoğdu
1 yıl önce

farklı bir konu işlenmiş bunu yazanın ilginç bir hayal gücü varmış.İzlemeden önce imdb si çok iyi gelmemıstı ama bence guzel bır fılım tavsıye ederım

İkarus
İkarus
1 yıl önce

Güzel bi film izlenile bilir

Miktwa
Miktwa
1 yıl önce

sinemada izlemiştim 6.4'ten fazlasını hak ediyor

Judlaw
Judlaw
1 yıl önce

aşırı beklentide olmayın ama Güzel film

Mücahit
Mücahit
1 yıl önce

7 puan

yiğit
yiğit
2 yıl önce

distopik filmleri seviyorsanız ve beklentiniz aşırı değilse gayet güzel bir film tavsiye ederim

Roz
Roz
2 yıl önce

Sinemada izlemiştim, burda da izledim. Güzel bir film, boş vaktinizde sizi etkisinde bırakacak bir film arıyorsanız tavsiye ederim.

Khanharun
Khanharun
2 yıl önce

Senaryo çok farklı geldi bana Çok begendim.Tam aile filmi... İzleyin arkadaşlar.On üzerinden 8

@creative
2 yıl önce

Bence güzel bir filmdi,izlenir.🙂🙂

Tuncay
Tuncay
2 yıl önce

İzledim efekt konusunda gayet başarılı ancak makineler yani şehirler olarak bir ingiltere olsı ve başka bir şehirin olmaması ilginç. Kibirli ingiliz kafasını güzel yansıtmışlar ve senaryosu güzel sıkıcı değildi. Ancak film sonundaki o çin propagandası neydi onu anlamadım tahminen çin bütçeli bir filmdi herhal 🙂 Birde asıl anlamadığım konu; dünya üzeri zehirli ve yaşanamaz ise o bir ton görünen ağaç ve ormanlar ve yeşillikler neciydi ? Tarım yapın açlık kalmasın...

Elchin
Elchin
2 yıl önce

izlenile bilir.

Zeynep Gündoğdu
Zeynep Gündoğdu
1 yıl önce

izlenilebilir.

Recep AVCI
Recep AVCI
2 yıl önce

Harikulade film bence imdb puanı düşük verilmiş ...

Emır Can Gül
Emır Can Gül
2 yıl önce

aynatılamıyor dıo ya delırcem

Profesör
ProfesörYönetici
2 yıl önce

Rapid seçeneğinden sorunsuz izleyebilirsin.

Emır Can Gül
Emır Can Gül
2 yıl önce

denedım olmuyor

@elnin
2 yıl önce

Bu günün ,geleceğe uyarlanmış güzel versiyonu...Aynı mantık ,aynı hırs...

@alsu
2 yıl önce

İyidi iyi 😄

Anıl
Anıl
2 yıl önce

Sanki oturup düşünmüşler ; Evrendeki tüm klişeleri bir filme nasıl sığdırabiliriz diye.Bayağı para harcanmış ama olay örgüsü çok zayıf bir film.Diyaloglar zorlama.

Emır Can Gül
Emır Can Gül
2 yıl önce

İndirme neden yok

Alik
Alik
2 yıl önce

Bu site en iyi korsan sitesi

Alik
Alik
5 ay önce

Oha lan 2 yıl önce

Cafer Can Öksüz
Cafer Can Öksüz
2 yıl önce

site çokmu güzel banamı oyle geliyor ? ücretsiz demi la bu site galiba ilk defa bu kadar güzel korsan site görüyorum . ülkeye sizin gibi para icin yasamayan insanlar lazım ama sonusta havayla beslenmiyorsunuz 🙁

Pinkett
Pinkett
2 yıl önce

❤️

@tatsumaki
2 yıl önce

inş yarın izlicem güzel bir filmdir

T@A@M@A@M
[email protected]@[email protected]@M
2 yıl önce

izlenilir💗

ANGE DE LA MORT
ANGE DE LA MORT
2 yıl önce

indirilse daha iyi olurdu

ANGE DE LA MORT
ANGE DE LA MORT
2 yıl önce

filmler indirilmiyor

@hasan00
2 yıl önce

böyle işe yarar reklamsız bir site yapdığı için admin e teşekkürler

Havva Ok
Havva Ok
2 yıl önce

selena dizisi gibi 🙂

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Alper Çınar
Alper Çınar
2 yıl önce

TIRAS

@proemrepro
2 yıl önce

Acaba filmi nasıl indirebilirim?

Profesör
ProfesörYönetici
2 yıl önce

İndirme özelliği yakında gelecek. Şuanda filmlerde yok.

@nrylmazz
2 yıl önce

Bilim kurgu sevmeyen ben bile beğenerek heyecanla seyrettim.İzlemenizi tavsiye ederim.

Okan
Okan
2 yıl önce

iyi sayilir

Bulut
Bulut
2 yıl önce

Ne beğendim ne beğenmedim puanım 5/10

Nihat çakırca
Nihat çakırca
2 yıl önce

sevgili admin vidoları bilgisayarıma indirmek istiyorum İDM ile dosyaları indirmeyi mümkün hale getirebilirmisiniz?

Profesör
ProfesörYönetici
2 yıl önce

Merhaba filmleri idm ile artık yd player harici olan alternatiflerden indirebilirsin.

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık