16 Eylül 2019
Mac
VidMoly
Okru
Tall Girl - Tall Girl

Tall Girl

Genel Bakış

Jodi, the tallest girl in her high school, has always felt uncomfortable in her own skin. But after years of slouching, being made fun of, and avoiding attention at all costs, Jodi finally decides to find the confidence to stand tall.
--------
Hayatını hep eğilerek geçiren Jodi, öz güven eksikliğinin üstesinden gelmeye karar verir ve kendini lisedeki bir aşk üçgeninde bulur.

Şimdiye kadar hep okulun en uzun kızı olan Jodi (Ava Michelle), bu durumdan daima rahatsız olmuştur. Hayatının 16 yılını kambur durarak ve sınıf arkada...Devamını Göster

Bu film özeti yabancıdizi yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
Türü: Dram, Komedi, Romantik
Your friends have also watched this before.
Ülke
US
Süre
101 dk
Takipçiler
983
IMDb Puanı
5.2
Yapım Yılı
2019
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Tall Girl fragmanını izle
2019
zeliha stiles
zeliha stiles
17 saat önce

abi dalga mı geçiyosunuz hani altyazı

Buyur Yiğidim
Buyur Yiğidim
2 hafta önce

süt kasası allahım sen neymişsiiin

Buyur Yiğidim
Buyur Yiğidim
2 hafta önce

50:10 ya kıyamaaam

Meri ama mutsuz olan
Meri ama mutsuz olan
3 hafta önce

1:32:26 Çünkü yukarda havalar çok güzel

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Meri ama mutsuz olan
Meri ama mutsuz olan
3 hafta önce

Neden türkçe altyazi yok

@spagetti
1 ay önce

yalnız süt kasası efsaneydi benden 10 puan😍

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@lilasolmaz
1 ay önce

sonu aşşırı iyiydi 🤭

eylanmie
eylanmie
1 ay önce

ben çok sevmedim

♪insomnia♬
♪insomnia♬
1 ay önce

bitirici sonuyla çok güzeldi ya kesinlikle izlenir

Elif Nisa Akkaya
Elif Nisa Akkaya
2 ay önce

Gerçekten çok güzeldi. Dış görünüşün önemli olmadığını ve kendimizi sevmemiz gerektiğini, kendimize inanmamız gerektiğini anlatan bir filmdi. Ve şu 'bazı' filmlerdeki gibi oğlan kıza her şeyi yaptıktan sonra kız gidipte onu affetmiyordu.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

salamlisalam
salamlisalam
2 ay önce

çok güzeldi bence

AlvinA Holmes
AlvinA Holmes
2 ay önce

artık bir süt kasasıyım 🙂

pompa kee
pompa kee
2 ay önce

çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel

AlvinA Holmes
AlvinA Holmes
2 ay önce

keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesinlikle

pompa kee
pompa kee
2 ay önce

evvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvrt

@spagetti
1 ay önce

ayneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennn

pompa kee
pompa kee
1 ay önce

acaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayip iyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

AlvinA Holmes
AlvinA Holmes
1 ay önce

efsaneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

~Ecrin~
~Ecrin~
2 ay önce

Çokkk iyiydi kesinlikle izleyin

Betül G
Betül G
3 ay önce

sonu çok tatlıydı bence izlenir mi yani pek değil

@okyanusunincisi
3 ay önce

Tabiki başka siteden alt yazılı izledim. Neyse. Gerçekten güzel, eğlenceli bir filmdi. Bence izleyiiiin. 🙃

kıvırcık salvatore
kıvırcık salvatore
3 ay önce

puanı niye düşük ya bence kayet güzeldi

sümeyye uğuz
sümeyye uğuz
3 ay önce

grifinnnnn aşkımm

@elliiiff
3 ay önce

uzun olmak kötü değil bence çok iyi

@birvatandas
3 ay önce

sabrinaaaaaaaaaa aşırı tatlısınnnnn

@birvatandas
3 ay önce

jodinin baloda giydiği kıyafeti nedense beğenmedim daha güzel bişey bekliyordum

@dua6s
4 ay önce

aşırı tatlış izlemeye değecek bir film

yasminn
yasminn
4 ay önce

Sonu çok güzeldi mscndbbvhn

sufle stylinson
sufle stylinson
4 ay önce

güzel akıcı bi film izleyinn

@okyanusunincisi
4 ay önce

Neden Türkçe veya İngilizce altyazı yoook ☹️

yine ben
yine ben
4 ay önce

Bence gayet guzeldi sonda da onu secmeyip jacka gitmesi asiri tatliydi :>

Haviin
Haviin
5 ay önce

Çok iyi bir film 3. kez izliyorum. Başroldeki kızın yaşadığı durumlar bana kendimi hatırlatıyor ben de yaşıtlarımdan uzunum ve çok fazla dışlandım sevilmedim ki hala sevilmiyorum... Bu filmi izlediğinize pişman olucağınızı düşşünmüyorum, kesinlikle izleyin!

@belgin02
5 ay önce

DSFJGDJFJDSDS SÜPERDİİİ, SONUNA DA BAYILDIM

вєчzα ⊹
вєчzα ⊹
5 ay önce

sonu aşırı tatlıydı

@larva
5 ay önce

çok iyiydi yaa sndmsbndöadqwn

Diego
Diego
6 ay önce

lan son sahne süt kasası wknflnwqfqwk çünkü bi gün ihtiyacım olucağını biliyodum owqjfkqwbnfqowıj lan çok iyi

Diego
Diego
6 ay önce

dizi ve film önerirmisiniz 🙄

@medyasever
6 ay önce

Film olarak Sevginin gücü öneririm hint filmi. Hıçkırık var o da hint filmi ama aşırı iyiler. Work It, Feel the Beat, High Strung bu film iki seri. The greatest showman bu filmi izlemediysen mutlaka izlemelisin. Çok şey kaçırırsın cidden. Dizi olarak ne tarz seversin bilmiyorum ama WandaVision aşırı iyi bir dizi ama onu izlemek için bazı filmler izlemen gerekiyor çünkü bağlantılılar. Bir de Supernatural öneririm.

Türk@n
[email protected]
4 ay önce

@medyasever gerçekten harika öneriler yaptın. Çoğunu izlemiştim ama birkaçını izlemedim. Çok sağ ol tekrardan :-)

@minmin42
6 ay önce

çok güzelya süt kasası fikri harika değil mi ya

@zennup
6 ay önce

güzeldi

@xiremx
6 ay önce

çerezlik güzel bir film oyuncu kadrosu da çok güzel💞

@dylanobrien0123
6 ay önce

Çok güzel di mutlaka izleyin

@dylanobrien0123
6 ay önce

Jack aşkım çok tatlısın yaa

@brsrtl
7 ay önce

Sıkılmadan izlenecek güzel bir ergen filmi

꧁ Şeymanistan ꧂
꧁ Şeymanistan ꧂
7 ay önce

Yorumlara dayanamayarak izledim ama romantik gençlik filmi arayanlar için güzel bir film kesinlikle izleyin derim ayrıca Sabrina'nın güzelliğine bayılıyorum ❤ 10/7...

mahşerin 4 atlısından bir
mahşerin 4 atlısından bir
7 ay önce

güzel film bi küfür sahnesinde annem yanıma geldi sen nasıl şeyler izliyorsun öyle kapat falan dedi sanki biz yapıyoruz da küfürü biz ediyoruzda ama film güzel öyle berbat değil boş zamanda izlenebilir bi film çerez biraz

@vieny
7 ay önce

sonunda aynen şunu dedim işte benim kızım jdjsjdkdjdjd

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Z Y P N X
Z Y P N X
7 ay önce

O_o Tanrım Tanrım Tanrım Tanrım Tanrım Tanrım keşke Süt kasası'nı herkes spoiler yorum olarak işaretleseydi resmen ne olcağını bilerek izledim sayenizde sağolun ya ❤️

zeynep-7
zeynep-7
8 ay önce

buna benzer filmler söylermisinizzz

Diego
Diego
8 ay önce

Sierra Burgess ls a loser, 17 yeniden , Kick ass benzer değil ama çok güzeller tavsiye ederim.

@damlaqx
6 ay önce

profilime bakabilirsin:)

nick arıyom
nick arıyom
8 ay önce

aga aşırı mutlu oldum sevgili olmalarına cidden mükemmeldi

nick arıyom
nick arıyom
8 ay önce

ayayay çok güzeldi

@pringles
8 ay önce

Güzel bi film boş vaktin varsa izlenir

Kagura-chan
Kagura-chan
8 ay önce

Süt kasası olayı iyiymiş.

hazal_xv
hazal_xv
8 ay önce

dimi yaa evet

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Deniz Cemre
Deniz Cemre
8 ay önce

sonunu böyle bekliyodum ama süt kasasını hiç tahmin etmemiştim

Magics
Magics
8 ay önce

yaaa çok tatli

Magics
Magics
9 ay önce

yorumlarda güzel şeyler yazmişlar başliyorum

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık