29 Kasım 2019
VidMoly
Matrix - The Matrix 1

The Matrix 1

Genel Bakış

Saygın bir yazılım şirketinde çalışan Thomas Anderson (Keanu Reeves), gecelerini "Neo" adı altında program kırarak ve Matrix'i araştırarak geçirir. Esrarengiz şekilde Trinity (Carrie Ann Moss) ve Morpheus (Laurence Fishburne) ile tanışan Neo, yaşadığı dünyanın aslında beyninde gerçekleşen bir simulasyon olduğu gerçeğini öğrendikten sonra ordan kurtarılır ve Morpheus'un önderliğindeki ekibe katılır. Neo gerçek dünyada ilk nefesini aldıktan sonra simulasyona tekrar girerek Matrix'in ne olduğunu kavrayacak ve kurtarılma nedenin...Devamını Göster

Bu film özeti LaCasaDePapel tarafından oluşturuldu.
Your friends have also watched this before.
Ülke
AU
Süre
136 dk
Takipçiler
1026
IMDb Puanı
8.7
Yapım Yılı
1999
Fragman
OFFICIAL TRAILER
The Matrix 1 fragmanını izle
1999
@furkanyildiz
1 hafta önce

Matrix'ten önce ve Matrix'ten sonra olmak üzere hep ikiye ayırırım ben sinemayı. Bana yarattığı etki gerçekten çok büyüktür. Matrix izledikten sonra hayat artık size bir başka görünmeye başlar. 1. Filmden sonra bozarak devam etmiştir ama 1. film bir şahaserdir. 10/10👑👍

talha.mcrl
talha.mcrl
2 hafta önce

Lan Morpheus'u marvel evrenindeki Nick Fury'i oynayan kişi sanıyordum. Aynı kişi değillermiş ama cidden baya benziyorlar.

EDA
EDA
2 hafta önce

wow ne film ama

Leylihüma
Leylihüma
3 hafta önce

Bi'tavsiye; YT'de Shockvoice kanalında bu seri ile alakalı tüm felesefeyi ve ayrıntıları izleyebilirsiniz.

@taediumvitae
1 hafta önce

teşekkürler bakacağim.

Leylihüma
Leylihüma
1 hafta önce

Rica ederim.

tuç
tuç
1 ay önce

matrix 4 geliyormuş hemen yeniden başlamak lazım

dazai-kun
dazai-kun
1 ay önce

Matrix 4 geliyosa 2. kez başlanır

burakmrsl
burakmrsl
1 ay önce

matrix 4 çıkmış dediler hemen geldik xd

Deadpool
Deadpool
1 ay önce

The Matrix 4ün fragmanı yayımlandı. Bende efsaneyi yeniden izleyim dedim. izlemediysen hemen izle

@fucktheworld
2 ay önce

bu kadar güzel olucağını düşünmemiştim awesome....

@dizizlerim
3 ay önce

Çok çok iyiydi

Ben Bişe Bilmom
Ben Bişe Bilmom
3 ay önce

Türkiye Matrix'in çöplüğü olsa gerek.

@azizekrem
4 ay önce

1999 larn LOTR'i olduğu için hala söz edebiliyoruz bu flimden dönemine göre çok cesur ve güzel .

Leylihüma
Leylihüma
4 ay önce

Naçizane başyapıt bir filmdir. Felsefesini anlamayanlar saçma bulabilir. Serinin devamını merakla bekliyorum.

_Felina
_Felina
4 ay önce

Bu başyapıtı hiç izlemedim. Bir gün izleyeceğim.

@saulgodman
4 ay önce

umarım en az 2. kez izlemek için gelmişsinizdir

TC Ecrin Baboğlu
TC Ecrin Baboğlu
4 ay önce

hiç izlenedim izlim bi

İyi de banane?
İyi de banane?
5 ay önce

M: Kadere inanır mısın Neo?
N: Hayır.
M: Neden?
N: Çünkü hayatımı yönlendiremediğimi düşünmeyi sevmiyorum.

İyi de banane?
İyi de banane?
5 ay önce

“Konuşamazsanız telefon hakkı ne işe yarar?”

İyi de banane?
İyi de banane?
5 ay önce

HARİKA BİR FİLM

@celalberat423
5 ay önce

Bugün tekrar izlediğim ve yine tekrar tekrar izlettiren filmdir. Bazı sahneleri unutmuşum. Başlangıcında ki logo bile çok iyi hissettiriyor. Çok önemli bir eser.

Jesus Hazretleri
Jesus Hazretleri
6 ay önce

Tabuları YIKAN GERÇEK BİR FİLM MATRİX YERYÜZÜNDEKİ EN İYİ FİLMLERDENDİR

@pandamidedin
6 ay önce

trinity nin tarzı 10/10

@pandamidedin
6 ay önce

neo nun kurşunları durdurup düşürdüğü meşhur sahne efsane diyecek hiçbir şey yok 1999 yılında çıktığı yıl sinemada izlemek vardı tek sıkıntı doğmamış olmam

@filmustasi
4 ay önce

Bu filmden nasıl sıkılabilirsin ki amk imkansızı başarmışsın

@pandamidedin
6 ay önce

ilk izlediğimde izleyememiştim sıkılıp kapatmıştım iyiki tekrar izlemeye çalışmışım gerçekten çok iyi yapım

Gold D. Roger
Gold D. Roger
6 ay önce

Efsaneyi bidaha izlemeye geldim

@sarumanskebab
6 ay önce

Film Rage against the machine'ın Wake up şarksıyla bitiyor güzel bi eserdir. Anlamıyla beraber dinlemenizi tavsiye ederim

@mehmeton08
7 ay önce

Matrix 123 derken 2022 yılında matrix4 loadings.. bekliyoruz😎 gerçekten güzel film serisi

Savas Aksoy
Savas Aksoy
7 ay önce

belki kimse inamaz bu filmi sinema haric ilk cikti orda izledim sonra dvd de 13 defa izledim simdi gene izlerim cok iyi

@angelofdeath37
7 ay önce

bayılıyorum ya bu filme hele o kırmızı giyinen kadın sahnesine

aaaaZeyneap
aaaaZeyneap
8 ay önce

bayılııyorummm. O aksiyon sahneleri beni benden alıyoo

@arianaskywalker
8 ay önce

mükemmel seri

sasi sever
sasi sever
8 ay önce

evet kendime verdiğim ufak bir tatlının ardından 15 dk sonra başlayacak olan fenerbahçe maçını izleyip kanser olmaya gidiyorum bazı şeyleri dengelemek lazım

<3
<3
9 ay önce

cips yediyimde dakikalarca cipse bakıyorum bu cipsmi diye

kardanadam
kardanadam
9 ay önce

film efsane bundan 22 yıl önce çekildiği halde şuanki çoğu filmden daha iyi

Andreanna
Andreanna
8 ay önce

kesinlikle

ecem
ecem
9 ay önce

ne zaman bu filmi izlesem saçımı trinity gibi kestirip siyah gözlük takıp ve onun gibi giyinip gezmek istiyorum

aliakkuş
aliakkuş
9 ay önce

KESİNLİKLE İZLEYİN HARİKA KEŞKE DAHA ERKEN İZLESEYDİM DİYECEKSİNİZ

@herdaimizler
9 ay önce

AAAŞŞŞŞŞIRIII İYİ ABARTISIZ KESİNLİKLE TEKRAR TEKRAR İZLENİR BU FİLM

$pace Quanty
$pace Quanty
9 ay önce

OPS WOW

$pace Quanty
$pace Quanty
9 ay önce

DEOOOOOO

ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
ᴺᴵᴴᴬᵀ ᴴᴬᵀᴵᴾᴼᴳᴸᵁ
9 ay önce

izleyin ama 2.si daha iyi

Taha Coşkun
Taha Coşkun
10 ay önce

Kesinlikle izlenmesi gereken bir film bu kadar geç izlediğim için pişmanım

'Adelia
'Adelia
10 ay önce

bir kaç yıl önce izlemiştim çok hoşuma gitmişti yine izlesem yine hoşuma gider diye düşünüyorum

Levan
Levan
11 ay önce

Tekrar izleyip, bu filmle ilgili adam akıllı bir fikre sahip olmalıyım. Çünkü bu film, üzerine düşünülmeyi hakediyor.

baranteller
baranteller
11 ay önce

Neden şimdi görüyorum nedennn

@psu
10 ay önce

baran kardeşim hangi mağaradaydın böyleeeee

ffeyza
ffeyza
10 ay önce

@psu dbjhdjkfhvgdhıkjfnh

ffeyza
ffeyza
11 ay önce

bu filmle alakalı olan hafızam sillinsede bidaha izlesem keşşke

Arrow2000
Arrow2000
1 yıl önce

İzleyeli yıllar olmuş o çocukluk aklımla hayran kalmıştım. Keanu Reevese aşık olmuştum. O sanal dünya O ajanlar o telefon kulübesi benim algımı değiştirmişti.

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Anonim.
Anonim.
1 yıl önce

neo o ajanla dövüşürken nasıl çoşuyordum hadi hadi diye rahatlıyordum gaza geldim

@emreargc
1 yıl önce

Kadın keşke biraz güzel olsaydı da birbirilerini tamamlasaydılar

Anonim.
Anonim.
1 yıl önce

abiiii çok iyiydi lann

rockatansky
rockatansky
1 yıl önce

en iyi filmler arasında benim için ilk üçte izlemeyenler çok şey kaybediyo her izlenişte ayrı bi tat veriyor

Sezer Kahraman
Sezer Kahraman
1 yıl önce

günümüzde böyle felsefesi, derinliği olan filmler çok azken 20 yıl önce dönemine göre çok başarılı. efektler ve kendi gerçekliği matrıx i zaten efsane yapıyor. 👍

Burak Altay
Burak Altay
1 yıl önce

Matrix 1 gg

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık